D Danne_83 skrev:
Ja och även om man inte vill ha lådan så kostar det mer att köpa lösa, speciellt på Elbutik.se. Finns ju original billigt i Tyskland men de lyckas jag inte beställa då de vägrar skicka till Sverige om jag inte fattat fel. Tycker förövrigt elbutik.se har lite knepig prissättning. Vissa grejer är ju billiga men annat ligger relativt högt, tex. klammers från schneider har i flera år legat högre än priset på Jula så det är bra att vara lite selektiv och inte bara beställa allt från elbutik.se bara för att det är smidigt.
Där ser man. Jag har nog varit lite slarvig och beställt allt från elbutik utom enstaka fynd på Tradera. Wagos nya är nog den elpryl jag gillar bäst. En fröjd att jobba med till skillnad från deras förra modell som var en riktig fingertoppsdödare.

• Gilla
Danne_83
  • Laddar…
@Niklasloow Du efterfrågade bra pris på skiftnyckel, here we go.
Proffsproduktershop.se har 30% extra rabatt på bacho produkter, de har bland annat en Ergo 9031 för 185,5 med rabatt. Dock finns samma nyckel på hornbach och de har prisgaranti mot webbbutiker, där får man den då för 10% billigare, dvs 166,95:-
Funkar även om man beställer från webben, frakten är 49kr från dem.
https://www.hornbach.se/shop/Skiftnyckel-BAHCO-382mm/4293469/artikel-detaljer.html

Köpte själv 2st förra veckan för de priset i butik, känns som en rejäl skiftnyckel.

J
När det gäller billiga skiftnycklar rekommenderar jag att först kolla facebook market. Tycker där alltid dyker upp gamla bacho för kaffepengar.

Jag har en sån eller möjligen en föregångare, men den ser väldigt lika ut. Flitigt använd i säkert 20 år nu. Fortfarande som ny förutom en skada på plasten i greppet från en vinkelslip :crysmile:

På ICA Maxi Trelleborg idag så var det halva reapriset på lite krafs, bla en Black and Decker skruvdragare, ingen speciell maskin men 199:- för maskin med batteri i låda är ett fynd. Perfekt att använda till mindre jobb typ IKEA-möbler. Kan inte svara på om det finns i andra butiker med men är helt klart värt att kolla upp.

https://www.prisjakt.nu/product.php?p=5254246

Black & Decker 10.8V skruvdragare på 50% rea, visar pris och produktspecifikationer på en skärm.

Köpte denna för 39 Euro på Amazon.de i Augusti, så tips att hålla koll där också om behovet inte är akut. :)
D Danne_83 skrev:
Wago 221 L-box 229 delar för 614kr inkl. frakt. Fick hem ett just och det var som beskrivet.

[länk]

• Gilla
snowjim och 2 till
  • Laddar…
J Jansson75 skrev:
Hej ett tips. Hornbach säljer ut Kärcher K5 till halva priset. 1500 kr istället för 3000.

bästa pris på prisjakt 2885
[länk]
Men inte på nätet?

nino nino skrev:
Men inte på nätet?
Nej det verkar bara vara i butik. Vet inte om de har erbjudandet i fler butiker än Sundbyberg heller

nino nino skrev:
Men inte på nätet?
Hittar inte heller det priset?

J Jansson75 skrev:
Nej det verkar bara vara i butik. Vet inte om de har erbjudandet i fler butiker än Sundbyberg heller
Typiskt, skulle haft en sån men det blir ju ordinarie pris om jag ska åka 80mil tor :)

Nu är k5:an slut, norpade sista. Däremot finns det k5 premium för 1795, 3 kvar när jag gick.

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
nino nino skrev:
Typiskt, skulle haft en sån men det blir ju ordinarie pris om jag ska åka 80mil tor :)
jag gick själv upp en modell men tog en av de två för 1495, om du har vägarna förbi Stockholm någon gång kan du plocka upp eller om du vill att jag ska skicka (vet dock inte när jag har tid att göra det men det är kanske inte är superbråttom?)
Två Kärcher K5 högtryckstvättar i kartonger i ett bilbagage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

och det var givetvis på egen risk jag tog den, vill du inte ha så lämnar jag tillbaka eller säljer vidare... den andra gick medan jag funderade på hur jag skulle göra och när jag gick stod det ytterligare ett par vid hyllan (var ni alla BH:are kanske ;) ) så lär kunna få avsättning för den...

Edit: då har vi setts @tobben87, trevligt ;)

/U

Redigerat:
  • Gilla
Niklas12 och 2 till
  • Laddar…
@ullberg - it was a pleasure

De gäller att vara snabb när Byggahus Maffian är på rull. Då går produkterna fort!

• Haha
  • Gilla
D-bug och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.