MaxPax skrev:
Bäst att sätta sprätt på kosingen annars kommer man inte in i konsumenthimlen.
Med det grundkriteriet kommer min egen hädanfärd bli något i hästväg när den dagen kommer... Hela änglaskaran kommer välkomna mig i porten samtidigt som Sankte Konsument-Per överlämnar stadens nycklar eller något i den stilen.

• Gilla
Gurkan_1963 och 2 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson skrev:
Ännu ett påhitt från USA, syftande till att vi ska spendera våra pengar.

[länk]
I Sverige har vi mellandagsrean, i USA har dom Black Friday...

Nimajneb skrev:
I Sverige har vi mellandagsrean, i USA har dom Black Friday...
Och numera har vi BÅDE Black Friday och mellandagsrea.

Stefan Bengtsson skrev:
Och numera har vi BÅDE Black Friday och mellandagsrea.
Har nog svårt att påstå att vi har Black Friday i Sverige bara för att Media Markt har gett ut ett 2-sidigt reklamblad som är taggat med Black Friday. Så länge vi inte börjar med Thanksgiving i Sverige så finns det inget utrymme för en sådan shoppingdag, det behövs klämdagar för att få fart på plånboken ute på butiksgolven.

B
Nimajneb skrev:
Har nog svårt att påstå att vi har Black Friday i Sverige bara för att Media Markt har gett ut ett 2-sidigt reklamblad som är taggat med Black Friday. Så länge vi inte börjar med Thanksgiving i Sverige så finns det inget utrymme för en sådan shoppingdag, det behövs klämdagar för att få fart på plånboken ute på butiksgolven.
Inte bara MM, jag har fått mail från Elgiganten, Dustin och Komplett ang Black friday.

Hej

Hittade just hos Toolstop en väldigt fiffig liten Bosch 10.8V kombo med borrskruvdragare, multicutter, 2 ackar, laddare och en massa blad till lill-GOPen. Nu har jag förvisso köpt allt det här nyligen i andra konstellationer men den här tyckte jag var så prisvärd att det riktigt kliar i fingrarna.

B
breakman skrev:
Marita 10,8 Combo med borr/skruvdragare, cirkelsåg, dammsugare, ficklampa, 2 bakterier och laddare för 1790:-
[länk]
Perfekt... Köpte just en julklapp till mig själv :D!

breakman skrev:
Marita 10,8 Combo med borr/skruvdragare, cirkelsåg, dammsugare, ficklampa, 2 bakterier och laddare för 1790:-
[länk]
Det står 4 maskiner, men är 6 på bilden. Man får läsa sig till vad som ingår, gissar jag.

Enligt texten verkar det dessutom vara Cirkelsåg, skruvdragare, dammsugare och häcksax. Hmm, oklar annons!

nimhed skrev:
Enligt texten verkar det dessutom vara Cirkelsåg, skruvdragare, dammsugare och häcksax. Hmm, oklar annons!
Testa googla på benämningen på kittet...
Maila inte komplett och fråga för då kanske de upptäcker sitt misstag och drar tillbaka köpen.

noone70 skrev:
Testa googla på benämningen på kittet...
Maila inte komplett och fråga för då kanske de upptäcker sitt misstag och drar tillbaka köpen.
Ok! Verkar vara lite för bra för att vara sant. http://www.verkter.se tar 6494:- för samma kit. Gissar att alla delar är av Makitas höga kvalité?

nimhed skrev:
Ok! Verkar vara lite för bra för att vara sant. [länk] tar 6494:- för samma kit. Gissar att alla delar är av Makitas höga kvalité?
Vi får väl se när/om jag får mitt kitt :D

noone70 skrev:
Vi får väl se när/om jag får mitt kitt :D
Frågan är om man vågar vänta på det? :confused:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.