N NoOne2k skrev:
Så vi kör två trådar igen? Går det att citera ett inlägg från den andra tråden? @Daniel_N

Gällande snösläden från granngården så beställde jag flera saker samtidigt. Det hela kom i olika försändelser, idag kom det ena, imorgon kommer snösläden. Tråkigt nog så skickas den med DHL och inte till den närmaste ombudet. Hade jag vetat det hade jag beställt till närmaste Granngården.
Går ju att klicka på "Svara" i fyndtråden, markera texten inkl. quote-taggarna, kopiera och sedan klistra in det citerade inlägget i denna tråden.

Ang. snösläden: Jag har fått orderbekräftelse från Granngården, men ej hört nåt mer. Avvaktar ett par dagar till. Edit: Försökte att logga in men "Det finns tyvärr ingen användare i vårt system med email-adressen blablabla" Wut?

Edit #2: Ringde och kundtjänst bekräftade att ordern var på väg inom ett par dagar. :)
 
Redigerat:
  • Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
samma här, beställde till närmsta granngården, inte hört någonting än!
Samma lika här
Antar att den kanske ska fraktas till just min valda butik först?
 
Jag hämtade min snösläde idag, fick ett sms igår om att den var packad. Detta i granngården i Borlänge. Köpte även en till far i Stockholm och där har jag ännu inte hört något.
 
Redigerat:
  • Gilla
screamin-daemon
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Jag hämtade min snösläde idag, fick ett sms igår om att den var packad. Detta i granngården i Borlänge. Köpte även en till far i Stockholm och där har jag ännu inte hört något.
Och nu kom det ett SMS även till mig :)
 
  • Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
Scout Scout skrev:
Och nu kom det ett SMS även till mig :)
Samma här, nu kom sms:et om att den kan plockas upp i vald butik.
 
  • Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
Min snöspade ligger på lokala postkontoret nu. Fan vet vad jag ska med den till. Gård på landet där alla grannarna har traktor. I Skåne. Om jag nånsin får använda den blir jag lycklig.
 
  • Haha
MLindstrom och 1 till
  • Laddar…
Denniis Denniis skrev:
Rusta säljer Högtryckstvätt Kärcher K3 Home T150 via deras webbsida för 1295kr.

[länk]

Varan finns på Bauhaus för 1990kr, använder man prisgaranti får man högtrycken för 1140kr hos Bauhaus.

Känns som ett vettigt pris i alla fall :)
Den på Bauhaus är "full control", vilket inte rustas är. Var beredd på att stöta på patrull om det är någon som är observant.
 
Min snösläde från Granngården trillade in igår också (y)
Dock ingen faktura än? Det brukar dom annars va snabba med.
 
S segv skrev:
...Fan vet vad jag ska med den till. Gård på landet där alla grannarna har traktor. I Skåne. Om jag nånsin får använda den blir jag lycklig.
Men den var billig!
O den föll under inköpskategorin ”Verktyg.”:cool:

Jag måste erkänna att jag med var väldigt nära att trycka på ”köpknappen” när jag såg tipset.
Sedan tänkte jag efter en stund o funderade på när vi hade så pass mycket snö här i södern att det motiverar en ny snösläde. När jag har en gammal, förvisso i plåt, men ändå.
O när jag funderat färdigt var erbjudandet ändå över så jag slapp bekymra mig.:rofl:
Men bara för det jag ger mig f.n på att Murphy dyker upp i vinter o vi får den mest snörika vinter sedan snön uppfanns o jag går där o svär över den tunga jäv.a plåtsläden jag har o att jag ändå inte köpte en ny fin i plast för inga pengar.:crysmile:
 
  • Gilla
iwe
  • Laddar…
K knipo skrev:
Men den var billig!
O den föll under inköpskategorin ”Verktyg.”:cool:

Men bara för det jag ger mig f.n på att Murphy dyker upp i vinter o vi får den mest snörika vinter sedan snön uppfanns o jag går där o svär över den tunga jäv.a plåtsläden jag har o att jag ändå inte köpte en ny fin i plast för inga pengar.:crysmile:
Exakt därför jag var tvungen att slå till när priset var så lågt!
 
K knipo skrev:
Men den var billig!
O den föll under inköpskategorin ”Verktyg.”:cool:

Jag måste erkänna att jag med var väldigt nära att trycka på ”köpknappen” när jag såg tipset.
Sedan tänkte jag efter en stund o funderade på när vi hade så pass mycket snö här i södern att det motiverar en ny snösläde. När jag har en gammal, förvisso i plåt, men ändå.
O när jag funderat färdigt var erbjudandet ändå över så jag slapp bekymra mig.:rofl:
Men bara för det jag ger mig f.n på att Murphy dyker upp i vinter o vi får den mest snörika vinter sedan snön uppfanns o jag går där o svär över den tunga jäv.a plåtsläden jag har o att jag ändå inte köpte en ny fin i plast för inga pengar.:crysmile:
Vi fick två snöslädar med i husköpet, varav en oanvänd, nästan så man kan ana att granngården haft kampanjen förr ;)

Har faktiskt använt en, en gång, på fyra år. Men då var den till bra nytta.

Vinterlandskap med ett hus och garage täckt av snö med spår efter snösläde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
K knipo skrev:
Men bara för det jag ger mig f.n på att Murphy dyker upp i vinter o vi får den mest snörika vinter sedan snön uppfanns o jag går där o svär över den tunga jäv.a plåtsläden jag har o att jag ändå inte köpte en ny fin i plast för inga pengar.:crysmile:
Så blir det ju garanterat, så jag tänkte tacka dig för att du fixar snö. Men så har jag ju Murphy hos mig också så det innebär ju givetvis att jag och min skinande spade kommer ha barmark med en gnutta slask medan du kommer kunna åka pulka från taknocken. Fan.
 
  • Gilla
kanonkula
  • Laddar…
Jag har hämtat min nu, den gamla i plåt var lite skev så jag kostade på mig en ny! Tack vare köpet kommer det ingen snö i vinter! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.