J janerik12 skrev:
Billigare här [länk] 1596 inkl moms

Jag tror den senaste Bosch 18V heter GSR 18V-EC FC2 men någon annan kan gärna verifiera.
Den du länkar till kommer med 2.0Ah batterier, den som frågades om kom med 3.0Ah.
Fc2 är en helt annan maskin med utbytbara chuckar. (y)

Redigerat:
mattiasp mattiasp skrev:
Det verkar inte som om det finns någon lampa till Festools 18 V Li-batterier.
Jodå. Sysliten funkar fint på alla de klassiska batteristorlekarna.

Riktigt bra rabatt hos Bauhaus Länna

Två förpackningar med Knipex-verktyg på rea, prislappar visar den rabatterade priset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
bulleribock och 3 till
  • Laddar…
Kampanj för Bosch borrskruvdragare GSR 18 V-LI med batterier och laddare, nedsatt prisannons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Riktigt bra pris

Inlägg som ej var länkar/tips raderade//Mod

• Gilla
screamin-daemon
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Måste få tipsa om denna deal.. Makita kaffebrygare för 18v batteri för 359.- ,, jag kunde inte hålla mig så jag beställde en :geek:

[länk]
Ligger på runt €25+€5 i frakt inkl. svensk moms hos Amazon.de Köper man 2 (eller för mer än €29) ingår frakten.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Jag ska sätta massa panel i tal, pärlspont och lister. Har lånat en 18g pistol köpt på Jula för ingenting. Blir nog en klammerpistol också till att börja med.

Vad för prisvärd kompressor ska jag titta efter och hur hittar jag en SUPERDEAL? Jag har inte bråttom och älskar att jämföra och leta klipp. The hunt is better than the catch :)

• Gilla
Alko
  • Laddar…
Dealen är över, Stanley halva priset på Julas Black friday. ;)

• Gilla
Tvapac
  • Laddar…
A Alko skrev:
Dealen är över, Stanley halva priset på Julas Black friday. ;)
Grrr. Klämde lite på en men kunde inte bestämma mig för hade inte läst på lämplig storlek. Vad ska man satsa på när man mest kommer skjuta lister och panel inomhus? Får ju gärna vara hyffsat portabel och tyst, men gärna billig också :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.