Köpte en blå Bosch GKS 55 G Plus på Bauhaus för 1492kr idag med hjälp av deras prisgaranti. Dom hade 1995 på prislappen och Toolab säljer den för 1695 så det blev ju ganska bra affär. För mig. :)

• Gilla
Setomidor och 2 till
  • Laddar…
Hitachi kombokit KC18DBEL finns idag på Swedol för 2119kr, billigast på prisjakt är 3369kr

Det ingår en slagborrmaskin och en slagskruvdragare. Eftersom det inte står något om batteri/laddare så ställde ja frågan till dem och det ingår 2st 5Ah batterier samt en laddare

Jag vet inte så mycket om maskinerna i fråga så skicka gärna PM (eftersom det inte ska diskuteras i denna tråd) om du vet något bra/dåligt om dem.

Borde väl vara bra pris? Jag har lagt en beställning i alla fall

http://www.swedol.se/combo-kit-kc18dbel-18v.html

Redigerat:
  • Gilla
P.LL
  • Laddar…
D eidlert skrev:
Hitachi kombokit KC18DBEL finns idag på Swedol för 2119kr, billigast på prisjakt är 3369kr

Det ingår en slagborrmaskin och en slagskruvdragare. Eftersom det inte står något om batteri/laddare så ställde ja frågan till dem och det ingår 2st 5Ah batterier samt en laddare

Jag vet inte så mycket om maskinerna i fråga så skicka gärna PM (eftersom det inte ska diskuteras i denna tråd) om du vet något bra/dåligt om dem.

Borde väl vara bra pris? Jag har lagt en beställning i alla fall

[länk]
Vill bara kommentera att länken inte fungerar. Erbjudandet finns kvar på swedols sida, men även denna interna länk fallerar. Angående info kring verktygen, så posta hellre i diskussionstråden så får alla intresserade ta del av detta.

• Gilla
ducc1
  • Laddar…
Vulcan61
Gick ej beställa. Sjukt bra pris

Vulcan61
Är ampro bra märke på handverktyg?

F
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Är ampro bra märke på handverktyg?
Nix, rent skit generellt. Har en verktygslåda med Ampro på jobbet och jag hade bytt den rakt av mot Biltema alla dar i veckan.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Gick ej beställa. Sjukt bra pris
Okej ber om ursäkt för felaktig info testade inte att köpa då jag redan har en i baksätet

• Gilla
Vulcan61
  • Laddar…
Vulcan61
F fsn skrev:
Nix, rent skit generellt. Har en verktygslåda med Ampro på jobbet och jag hade bytt den rakt av mot Biltema alla dar i veckan.
Ok tur man inte köpt nått där då

F
S Sauer200str skrev:
Okej ber om ursäkt för felaktig info testade inte att köpa då jag redan har en i baksätet
Ja, det var tråkigt men kanske inte helt oväntat. Känns tokbilligt, vad brukar dom kosta när det är billigt? 3000kr?

Skulle behöva en ny då jag haft min risiga Metabo 254 stående ute för länge och den har äntligen tagit lite rost.

Tänkte gå till Hornbach och trycka upp det i fejset på dom men kom snabbt fram till att jag inte behövde den förnedringen.

Jula kungens kurva.

• Hand håller ett Bahco skruvmejselset framför en reaskylt som annonserar 75% rea på Jula Kungens Kurva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Burköppnare får man väl på köpet när man handlar färg? =)

• Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.