3 780 251 läst · 12 845 svar
3780k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Men om man tar leverans till varuhus har jag för mig att frakten blir 0. Men det spelar kanske ingen roll om du inte kan ta dig dit
Men 228,4 kr är kanske inte heller så mycket att spara för att krångla med prisgarantin.
Men 228,4 kr är kanske inte heller så mycket att spara för att krångla med prisgarantin.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Tyvärr de sista två jag kunde se.ullberg skrev:
De går ev att integrera då det är en helt vanlig magnetventil med en styrbox som får signal via radio från knappen. Så det går säkert att skicka en parallell signal till ventilen.
För KNX borde en magnetventil och ev trafo vara billigast och enklast.
Bosch Professional Blå Excenterslip GEX 125-150 AVE för 2090 kr hos Webhallen:
https://www.webhallen.com/se-sv/hem...l_bla_excenterslip_gex_125-150_ave_060137b102
https://www.webhallen.com/se-sv/hem...l_bla_excenterslip_gex_125-150_ave_060137b102
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Absolut, magnetventilen ligger redan där och väntar på inkoppling... men jag skulle hellre ha en "produkt" med extra styringång (&ev statusutgång) - gissar att det blir enklare med FB så om det någonsin skulle behövas...
Just nu är jag "regelföljande" i att jag har (manuell) DM-avstängning men inte tusan använder jag den, tänkte ev lösa det genom att sätta min (KNX-styrda) magnetventil i serie med bef kran...
/U
PS: sorry för OT
Just nu är jag "regelföljande" i att jag har (manuell) DM-avstängning men inte tusan använder jag den, tänkte ev lösa det genom att sätta min (KNX-styrda) magnetventil i serie med bef kran...
/U
PS: sorry för OT
Bosch GCM 8 SJL är i detta nu 10:- billigare på Webhallen än på Bauhaus så där kan man få 12% rabatt på den, dvs dryga 3000 kr netto. Men man får skynda sig, det är nog åtgärdat i morgon då jag precis plockade ut min.
Köpte även 2500 Compact för knappa tusenlappen, men det har ni ju redan diskuterat ovan.
Köpte även 2500 Compact för knappa tusenlappen, men det har ni ju redan diskuterat ovan.
Nix, priset gäller fortfarande!Nyfniken skrev:Bosch GCM 8 SJL är i detta nu 10:- billigare på Webhallen än på Bauhaus så där kan man få 12% rabatt på den, dvs dryga 3000 kr netto. Men man får skynda sig, det är nog åtgärdat i morgon då jag precis plockade ut min.
Medlem
· Västerbotten
· 241 inlägg
Glad Påsk önskar Fastfix&Makita
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Klickade hem en Dewalt DW745 Bordsåg med stativ från beijerbygg.. 6791.50:- idag då de har 15% rabatt på hela websortimentet dock skulle det kosta 1495.- i frakt för kranbil så dedär med frakten får dom bakläxa på, fanns inget annat att välja på i fraktväg.. tur man kan hämta den i butik imorgon istället