Skickade sambon på tjejkväll på lokala Woody-butiken. De hade 20 % på allt så hon fick ta hem en blå Bosch GSR 18V med 2 st 4 Ah batterier för straxt under 2000kr! Rätt nöjd

• Gilla
ullberg och 4 till
  • Laddar…
Beijer har 19.15% på allt imorgon söndag, 10-22. Kan dock inte kombineras med andra erbjudanden.

Ex på bra köp kan vara DW745 då beijer redan var bland de billigaste på denna utan rabatten

• Gilla
Akahigi och 2 till
  • Laddar…
davvel skrev:
Beijer har 19.15% på allt imorgon söndag, 10-22. Kan dock inte kombineras med andra erbjudanden.

Ex på bra köp kan vara DW745 då beijer redan var bland de billigaste på denna utan rabatten
Hmmm, 3998 för GKT 55 med skena alltså...

På K-Rauta har de ibland dåligt uppdaterade priser. Noterade att de tog typ 250% mer Ann alla andra på ett gödningsmedel.

Och nyligen tog de 200 (160 efter rabatt) på ett Elfa verktygstavla-kit, vilket var misstänkt bra pris. Köpte två st till snickarrummet. Nån vecka senare höjt till 470 spänn!

hur mkt bättre är DW745 jämte min PTS10?:x

24mx rear ut Depåtält på 3x3m för 999 ca 4000 billigare

• Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
Synd att det inte finns i lager och går att beställa bara :confused:

nino skrev:
24mx rear ut Depåtält på 3x3m för 999 ca 4000 billigare
Kan du länka? Eftersom jag är digital invalid lyckas jag inte söka, det enda jag hittar är tillbehör och reservdelar till tältet - inte själva tältet.

Köpköp, jag befriar eder från Dominon....

Jag tycker dessa försäljningar från fogden är lite tragiska bakom dessa är ju vanligtvis ett människoöde, kanske någon som brukar hänga här. Just denna gav mig lite dåliga vibbar, vet inte varför.

Mikael_L skrev:
Festool-fans i Malmöregionen kan pröva att ge anbud på dessa verktyg som kronofogden säljer:
[länk]
[länk]
Väldigt mycket sliputrustning.... Undra vad dessa kommer ifrån för företag?

Verkar som om tälten är slut tyvärr

nino skrev:
[länk]
Det var ju precis dit jag kom när jag letade själv. Väggar, tak och reservdelar - men inga kompletta tält.
Konstigt att inte sidan finns kvar, även om det är slutsålt.
Nåja, jag behövde inget tält. Men det hade inte gjort något om jag råkat köpa på mig ett ändå.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.