3 855 660 läst · 13 034 svar
3856k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 494 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 494 inlägg
Inte jag som frågade om kvalitén, men är väl lätt att blanda ihop då vi delar profilbildDaniel_N skrev:
Är inte "det sämsta skit man kan tänka sig" något som man måste uppleva?
Jag har svårt att se hur en dyckertpistol skulle kunna vara dålig. Jag har skjutit snart 10 000 dyckertar med Julas billigaste dyckertpistol för 299 kronor och den har hängt sig 1 gång så jag fick öppna nosen och plocka bort en spik.
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Jag har en Ga16 från Biltema och den har jag skjutit några tusen dyckert med och vet du, den har inte hängt sig en enda gång vad jag kan minnas. ;-)
Kan det vara jag har fel spik, man tycker ju det är en standard storlek men kanske det är skillnad mellan märke och märke. Kör du typ med biltemas spik? Jag vill gärna få denna att funka om möjligt...
Vänta nu jag hade en GA18.... inte 16.
Vänta nu jag hade en GA18.... inte 16.
Redigerat:
Tjosan, såg lite fel därbreakman skrev:
...uppleva sämsta skiten? Jag har testat mkt dåligt, kanske inte det allra sämsta, men är inte alls säker på att mitt tålamod o plånbok klarar det allra sämsta
Redigerat:
Medlem
· gävleborg
· 3 623 inlägg
beställde en jag med, har en bolistbutik på vägen till jobbet så frakten dit var gratis.eidlert skrev:
men finns det klammer till dem då?
Medlem
· gävleborg
· 3 623 inlägg
verkar som priset egentligen ska vara 519:- då andra sidor har den för runt 600:-eidlert skrev:
bör väl gå finna klammer till den då gissar jag..
man får väl se om man får någon, kan säkert hänvisa till felskrivning, men jag fick iaf en bekräftelse
Medlem
· Västra Götaland
· 2 327 inlägg