Jag "chansade" också på Einhell-dyckertpistolen. Räknar inte med något underverk men jag hoppas den duger till när inte precisionen eller resultatet är så viktig.
 
Det är ju inte pengarna som är det stora problemet, det är frustrationen att stå med ett verktyg som inte funkar, när man behöver det. Sen ska man dessutom behöva göra sig besväret att slänga skiten.
 
  • Gilla
trojlee och 3 till
  • Laddar…
B
Daniel_N skrev:
Stilla undran...Var det lönt att fråga om kvalitén när svaret du fick var "sämsta skit man kan tänka sig" och du beslutade dig för att köpa ändå? :p
Inte jag som frågade om kvalitén, men är väl lätt att blanda ihop då vi delar profilbild :p
Är inte "det sämsta skit man kan tänka sig" något som man måste uppleva?
 
Jag har svårt att se hur en dyckertpistol skulle kunna vara dålig. Jag har skjutit snart 10 000 dyckertar med Julas billigaste dyckertpistol för 299 kronor och den har hängt sig 1 gång så jag fick öppna nosen och plocka bort en spik.
 
Biltemas hänger sig 1 på 5 ggr ungefär. Hatar skiten.
 
Jag har en Ga16 från Biltema och den har jag skjutit några tusen dyckert med och vet du, den har inte hängt sig en enda gång vad jag kan minnas. ;-)
 
Kan det vara jag har fel spik, man tycker ju det är en standard storlek men kanske det är skillnad mellan märke och märke. Kör du typ med biltemas spik? Jag vill gärna få denna att funka om möjligt...


Vänta nu jag hade en GA18.... inte 16.
 
Redigerat:
breakman skrev:
Inte jag som frågade om kvalitén, men är väl lätt att blanda ihop då vi delar profilbild :p
Är inte "det sämsta skit man kan tänka sig" något som man måste uppleva?
Tjosan, såg lite fel där:(

...uppleva sämsta skiten? Jag har testat mkt dåligt, kanske inte det allra sämsta, men är inte alls säker på att mitt tålamod o plånbok klarar det allra sämsta :p
 
Redigerat:
eidlert skrev:
Vet inte hur det är med kvalitén på märket Einhell, någon som vet?
Detta ser ju dock rätt billigt ut [länk]


[bild]
Det där känns väl lite väl billigt?
 
Åter till ämnet Daniel_n med flera!

//Moderator
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
oobum skrev:
Det där känns väl lite väl billigt?
De har väl en trave "sämsta skit" som de vill sälja av. Jag beställde direkt, la sen ut detta tips och frågade även om kvalitén som jag sen kan vänta mig av produkten eftersom jag inte har någon erfarenhet av märket.
 
eidlert skrev:
De har väl en trave "sämsta skit" som de vill sälja av. Jag beställde direkt, la sen ut detta tips och frågade även om kvalitén som jag sen kan vänta mig av produkten eftersom jag inte har någon erfarenhet av märket.
beställde en jag med, har en bolistbutik på vägen till jobbet så frakten dit var gratis.

men finns det klammer till dem då? :D
 
thestrut skrev:
beställde en jag med, har en bolistbutik på vägen till jobbet så frakten dit var gratis.

men finns det klammer till dem då? :D
Jag köpte till klammer/dyckert och fick då fri frakt efter några paket. Så mig tjänade de ändå pengar på :)
 
eidlert skrev:
Jag köpte till klammer/dyckert och fick då fri frakt efter några paket. Så mig tjänade de ändå pengar på :)
verkar som priset egentligen ska vara 519:- då andra sidor har den för runt 600:-
bör väl gå finna klammer till den då gissar jag..
man får väl se om man får någon, kan säkert hänvisa till felskrivning, men jag fick iaf en bekräftelse
 
  • Gilla
Avv
  • Laddar…
eidlert skrev:
Jag köpte till klammer/dyckert och fick då fri frakt efter några paket. Så mig tjänade de ändå pengar på :)
Stämmer det att dyckerten till pistolen är lika tokdyra som pistolen är billig?:confused:

Vilka dyckert köpte du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.