3 794 läst · 24 svar
4k läst
24 svar
Tillfällig tv, enklaste sättet
Medlem
· Västmanland
· 155 inlägg
Inköp bordsantenn: check
Installera bordsantenn: inte check
30-dagars öppet köp: check
Dvs, oavsett om det funkar bra eller anus så räknar jag med att fibern är indragen och klar inom 1månad och eftersom det är öppet köp så är det bara att lämna tillbaka och få pengarna tillbaka 😋
Installera bordsantenn: inte check
30-dagars öppet köp: check
Dvs, oavsett om det funkar bra eller anus så räknar jag med att fibern är indragen och klar inom 1månad och eftersom det är öppet köp så är det bara att lämna tillbaka och få pengarna tillbaka 😋
Tog bilen till bilprovningen förr året och glömde varningstriangeln. Gick till närmsta bildelsaffär och frågade om jag fick låna en triangel. (Ville gärna lämna pant) Det gick inte men jag kunde köpa en och då var det 14 dagars öppet köp. Så fick det bli, jag känner mig dock ingen snåljåp för det 
Var du missnöjd med triangeln så att du ville lämna tillbaka den eller utnyttjade du bara systemet till nått som det aldrig var avsett för? Om det var sista fallet tycker jag att du var snål/sniken och inte står för dina egna misstag.
Medlem
· Västmanland
· 155 inlägg
Faktum är att jag inte får någon signalstyrka alls.elmont skrev:
Manualen säger att inom ett avstånd på 30km bör det fungera och det borde kunna fungera då det är ca 35km bilvägen (jag bor på motsatt sida om Västerås mot masten).
Så, mitt fall så kan jag nog med gott samvete lämna tillbaka produkten
I vårt nyinflyttade hus fungerar det bara på övervåningen, prova att sätta den där, vinkeln på antennen är otroligt noga!
I mitt fall får jag ingen mottagning när jag håller i antennen. Alltså justera lite, lite. Flytta dig från antennen. Och prova dig fram.
Själv har jag en liten träbit( 5 mm) så att det blir lite lutning, fuldragning av antennkabel till nedervåningen.
Sitter och tittar nu, får in alla fria kanaler.
Kolla på teracom på mobilen för att få reda på riktning.
PS jag väntar också på fiber.
I mitt fall får jag ingen mottagning när jag håller i antennen. Alltså justera lite, lite. Flytta dig från antennen. Och prova dig fram.
Själv har jag en liten träbit( 5 mm) så att det blir lite lutning, fuldragning av antennkabel till nedervåningen.
Är det värt allt besvär?beqen skrev:I vårt nyinflyttade hus fungerar det bara på övervåningen, prova att sätta den där, vinkeln på antennen är otroligt noga!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Lyfta av innerdel luftvärmepump tillfälligt
Värmepumpar -
Kan företag tvinga till sig någon form av "tillfälligt servitut"?
Juridik -
Dra vatten från WC till Tvättstuga, hur ska kopplingen se ut? (tillfällig lösning)
Vatten & Avlopp -
Ta bort tvårörselement tillfälligt
Värme allmänt -
T-koppling från väggbricka till blandare samt tvättmaskin på enklaste sätt?
Vatten & Avlopp