D Daniel Gr skrev:
Den sista länken där. Wow alltså. Otroligt om det är original kök och badrum. Lite sugen att gå på visningen blir man.
jag hade rört nåt om jag hade köpt det men tyvär kommer det nog bli att nya ägaren sliter ut allt på en gång

M maria01 skrev:
jag hade rört nåt om jag hade köpt det men tyvär kommer det nog bli att nya ägaren sliter ut allt på en gång
Borde K märkas invändigt.
Ett mycket känt par förstörde på 90 talet en paradvåning på Östermalm i originalskick från 1896.
Man blev ledsen när en snickare gick loss med tigersågen på serveringsköket och köket med kvarvarande isskåp.
Stora salen hade inte tapeter, utan det var målningar direkt på putsen, på de limmade man gipsskivor !!!
Stadsmuseet var där innan och dokumenterade innan de rev iaf.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Borde K märkas invändigt.
Ett mycket känt par förstörde på 90 talet en paradvåning på Östermalm i originalskick från 1896.
Man blev ledsen när en snickare gick loss med tigersågen på serveringsköket och köket med kvarvarande isskåp.
Stora salen hade inte tapeter, utan det var målningar direkt på putsen, på de limmade man gipsskivor !!!
Stadsmuseet var där innan och dokumenterade innan de rev iaf.
tyvär då finns det ingen köpare har vart med när såna hus har försökts säljas men det inte finns köpare

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.