M maria01 skrev:
Får känslan av att huset är homestylad inför försäljning nån skrev att det var till salu föra året undrar ju varför dom säljer igen
Ja homestylad är den säkert, är ju rätt vanligt inför försäljning av dyrare villor numera.

Jag hittar ingen historik på att den skulle ha sålts för ett år sedan, eller du menade kanske befintlig ägare la upp den för ett år sedan men tog ner den och la upp den på nytt nu?
 
Var nog det
 
Entrédörren Får mig att tänka på nån skola eller vårdcentral
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
Unikt namn
J Jannesch skrev:
Planlösningen stämmer inte med verkligheten, väggen i entrén finns inte
Vilken vägg menar du?
Detta är väl inre dörren i entrén.
Entré med trädetaljer, tegelvägg, svarta marmorgolv, trappa och inbyggd hallmöbel med spegel och klädhängare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Och detta ytterdörren.
Trädgård med två blå stolar framför tegelhus med klätterväxter och träddörr. Soligt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
För mig är 50-talshus stilrena och vackra. Tyvärr tar många bort de tidstypiska detaljerna som rombformade järnräcken som kanske inte är barnsäkra. Baksidan är att asbest och blåbetong var hett då och användes överallt där det var möjligt. Så de är inte aktuella för mig.
 
Alltså den entrén är så snygg med det gråsvarta marmorgolvet och tegelväggen som följer in :love:

Det som kan störa ögat (förutom innertaken) är att inredningen "slirar" lite. Visst kan man blanda stilar och tidsepoker, men en del möbler och inredning gifter sig inte designmässigt med huset.
 
  • Älska
Maria T
  • Laddar…
Jag var på detta huset för några år sedan och gjorde lite plåtjobb på taket. Fräckt hus med fantastiskt bra läge utmed en sjö.
 
  • Gilla
Manfreds
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.