Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Trots denna till synes positiva utveckling så väljer vi nu att slå av funktionen med omedelbar verkan, för någonstans i maggropen känns det ändå fel. Det var ju inte roligt att ni var så negativa och vi förstår värdet av att kunna se bilder oinloggad också.
Så vad hände med maggropen?

• Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
Har ni börjat med den här skiten igen? Det är verkligen oerhört irriterande om man är inne på en enhet som man inte brukar använda. Instämmer med flera föregående att jag antagligen aldrig hade börjat läsa på forumet om det hade varit suddiga bilder då. Typiskt är ju att man söker en lösning på något omedelbart problem. Om man då möts av suddiga bilder och uppmaning att logga in så surfar man vidare någon annanstans.

• Gilla
Gnor och 1 till
  • Laddar…
Allt verkar fungera som det ska, ingen blurr i bilderna vare sig som in- eller utloggad.
Kan det bero på att jag har progresiva glas i "mina ögon" ?
/B

När jag inte är inloggad (via safari på iPhone XS) så är bilderna suddiga, men väldigt enkelt att gå förbi, bara att trycka på bilden så öppnas bilden osuddig.

Skärmbild som visar en suddig bild med texten "Inloggade ser högupplösta bilder" och en "Logga in" knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klickar jag på bilden kommer jag till 'logg in', precis som det står (Microsoft Edge, om det spelar ngn roll)

Snälla, kan ni inte skrota hela grejen med det här att man måste vara inloggad för att se bilderna ordentligt. Eller åtminstone ta bort rutan som är ivägen. Extremt irriterande.

• Gilla
Mats och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.