310 läst · 17 svar
310 läst
17 svar
Termostat elradiator.
Jag har inte ringt någon utan har varit modern och använt nätet och har inte ens hittat nått liknande.
Men jag är tacksam om du kan peka på någon som skulle kunna tänka sig att sälja till mig,
Men jag är tacksam om du kan peka på någon som skulle kunna tänka sig att sälja till mig,
Det finns tillfällen då det lönar sig att vara omodern. Jag tittade på LVI:s hemsida efter återförsäljare nära mig. En av dem var en elfirma. Dit ringde jag.
Men det borde inte vara hopplöst att reparera termostaten heller. Får du någon 5V till processorn?
Men det borde inte vara hopplöst att reparera termostaten heller. Får du någon 5V till processorn?
Jag får göra ett försök på måndag och ringa runt. Alternativet är att köpa en komplett reservdel till ett annan märke. Borde inte vara nått problem då det bara är en värmekälla och jag har nu kopplat förbi termostaten och den blir varm som den ska. Inget överhettningsskydd vad jag kan se.
Och jag har inte kunskapen att börja löda nått mer än en stor komponent.
Den delen som ser ut som att den saknas verkar vara kopplad till utgången för slavradiatorer vilket jag inte använder.
Och jag har inte kunskapen att börja löda nått mer än en stor komponent.
Den delen som ser ut som att den saknas verkar vara kopplad till utgången för slavradiatorer vilket jag inte använder.