1 692 170 läst · 3 271 svar
1692k läst
3,3k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Handfat byggt i teak med 8 lager expoxilack. (färgen på teaken är mycket mörkare än på bilden, tror det är blixten som gör att det ser så ljust ut)
Botten är lite skålformad. Det behövs inte många grader för att att vatten skall rinna ur.
Tog ett riktigt grovt sandpapper och satte på en trissa på borrmaskinen.
Sedan så borrade jag jag bara ner avloppet och tätade med epoxilim.
http://img107.imageshack.us/img107/7053/imgp2271.jpg
Botten är lite skålformad. Det behövs inte många grader för att att vatten skall rinna ur.
Tog ett riktigt grovt sandpapper och satte på en trissa på borrmaskinen.
Sedan så borrade jag jag bara ner avloppet och tätade med epoxilim.
http://img107.imageshack.us/img107/7053/imgp2271.jpg
Jädrans vilket hotellbadrum!!! Det handfatet var ruskigt snyggt! d^_^b
Här kommer mitt bidrag
Ett skötbord, gjort i oljad ek med beslag i mässing och rostfritt. Båtlina (eller vad det kan tänkas heta) håller upp bryggan när den är nerfälld.
Svärmor har hjälpt till med tygfickorna och frun med en del av designarbetet.
Fick monteras på plats då den är ganska stor men den klarar å andra sidan min vikt och troligen mer därtill. Simon, 6 veckor, trivs bra på den
Ett skötbord, gjort i oljad ek med beslag i mässing och rostfritt. Båtlina (eller vad det kan tänkas heta) håller upp bryggan när den är nerfälld.
Svärmor har hjälpt till med tygfickorna och frun med en del av designarbetet.
Fick monteras på plats då den är ganska stor men den klarar å andra sidan min vikt och troligen mer därtill. Simon, 6 veckor, trivs bra på den
Redigerat:
Medlem
· Västragötaland
· 95 inlägg
Kanon läckert, och framför allt smart! detta tåls att tänka på,
Fin liten kille ni har där! ser ut att trivas bra eller spanar han in designen för egna projekt i framtiden kanske!
Fin liten kille ni har där! ser ut att trivas bra eller spanar han in designen för egna projekt i framtiden kanske!
TackAmstaff_Loco skrev:
Vi är nöjda med designen som är tänkt att ge en båt/marin-känsla
Simon trivs jättebra och till jul önskar han sig en komplett uppsättning Festoolmaskiner ... Än så länge består hans projekt mest av att fylla upp blöjor och producera tvätt