42 742 läst · 300 svar
43k läst
300 svar
Stockholmare, mälardalingar och andra
Hur ser söndag 5 eller 12 ut, skulle det passa bättre ?
Mvh
Johan
Mvh
Johan
Tanken som jag hade och jag förankrade med Johan Rubank är att vi träffas i lokalen som Hyvlar.se har i Farsta. Liten rundvandring, känna på lite olika verktyg och köpa något om man skulle vilja. Sedan ta sig ner till Farsta Centrum och tar en öl och snackar lite om diten och datten..
Redigerat:
En tur hos Johan Rubank kan nog bli dyrt... Det låter lockande. Nu var det ca 15 år sedan jag flyttade från Sthlm, men att öla en söndag i Farsta centrum låter lite sådär...? Hursom -jag vill gärna vara med om jag jag kan komma loss från andra åtaganden.
Ok. Men vad sägs om detta då;
De som vill kolla lite extra på trevliga verktyg träffas i Farsta vid (14-15-tiden? (Funkar det Johan?)), för att sedan åka till samma ställe som förra ggr (Patricks på Götgatan) där de som vill sluter upp till 17-tiden? Där kan de som köpt något vissa upp sina nya lekkamrater..
De som vill kolla lite extra på trevliga verktyg träffas i Farsta vid (14-15-tiden? (Funkar det Johan?)), för att sedan åka till samma ställe som förra ggr (Patricks på Götgatan) där de som vill sluter upp till 17-tiden? Där kan de som köpt något vissa upp sina nya lekkamrater..