Bra prioritering bengtn! Även om jag gärna skulle gå på en verktygsnördssammankomst så måste man sätta den typen av kultur i första hand.

Själv går jag den 11:e.
 
Jag skall dit på fredagen (och den 11) till friends alltså. Så jag kan tala om för dig bengt hur det var, så kan du komma och dricka öl.:)
 
  • Gilla
jackt
  • Laddar…
Hur ser söndag 5 eller 12 ut, skulle det passa bättre ?

Mvh

Johan
 
Den 12:e skulle sitta perfekt. I så fall kommer jag och Slacker.
 
Den 5e funkar för mej, är utrikes den 12e
/B
 
Var tänkte ni hålla till?
 
Tanken som jag hade och jag förankrade med Johan Rubank är att vi träffas i lokalen som Hyvlar.se har i Farsta. Liten rundvandring, känna på lite olika verktyg och köpa något om man skulle vilja. Sedan ta sig ner till Farsta Centrum och tar en öl och snackar lite om diten och datten..
 
Redigerat:
Söndagen den 5 passar mig. Gärna efter lunch/eftermiddag..
 
En tur hos Johan Rubank kan nog bli dyrt... Det låter lockande. Nu var det ca 15 år sedan jag flyttade från Sthlm, men att öla en söndag i Farsta centrum låter lite sådär...? Hursom -jag vill gärna vara med om jag jag kan komma loss från andra åtaganden.
 
Just öl-hävningen är öppen för andra förslag, vi tyckte att det var praktiskt bara. :)
Ju närmare till ölen, desto bättre.. ;)
 
Vassa hyvelstål & öl låter som en oslagbar kombination. Lite oklart med planer, men jag bevakar tråden med intresse.
 
Jag är även på skansen den 5. Och att ta sig ut till Farsta blir tyvärr för sent för mig. Så jag får passa denna gång.
Om ni inte väljer att dricka öl i stan. För då sluter jag gärna upp.

Pär
 
Pär, när kan du vara inne i stan då?
 
Träffas vi i stan så behöver jag inte köra hem familjen och sedan tillbaka. Utan åker direkt från skansen. Så runt 17

Pär
 
Ok. Men vad sägs om detta då;

De som vill kolla lite extra på trevliga verktyg träffas i Farsta vid (14-15-tiden? (Funkar det Johan?)), för att sedan åka till samma ställe som förra ggr (Patricks på Götgatan) där de som vill sluter upp till 17-tiden? Där kan de som köpt något vissa upp sina nya lekkamrater..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.