46 052 läst · 75 svar
46k läst
75 svar
Stationärt MFT arbetsbord
Glömde av detta, sorry. Här kommer bilder. Råkade tyvärr foto från fel kortsida, på den kortsida som inte syns har jag samma typ av vertikala skenor som på den ena långsidan.Softilog skrev:
Har använt bordet och är hitills nöjd med allt (men så var det också mycket funderingar innan jag började bygga). Höjden är toppen, det funkar mkt bra att fästa saker i skenorna (är glad att jag valde den dubbla på sidorna, pga större anläggningsyta får man bra stabilitet när man fäster ngt vertikalt som ej kan fästas i benens skenor samtidigt) och hålen också som de ska.
Förvaringen undertill är dock inte färdigfixad än, har bara ställt in lite saker till att börja med, men det kommer!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Det är Julas kopia på Bergo plastmatta. Tror det är denna: http://www.jula.se/golvplattor-av-polypropen-1-m-11-pack-374001 Är mycket nöjd m golvet, betydligt skönare att gå och stå på än betonggolvet.jackt skrev:
Daniel> köpte du 6 m av enkel skenan?
Vad gick frakten på?
Passar den Festool klämmorna
Vad gick frakten på?
Passar den Festool klämmorna
Apropå golvet, hur är det att göra rent? Blir det inte en massa sågspån, slipdamm och annat jox som går genom de små hålen och som sedan är hopplöst att dammsuga upp?