Hej!Jag undrar om någon har förslag på staket till min nya altan. Vill gärna se bilder.
Tack på förhand......
Tack på förhand......
grossa, det var ett riktigt snyggt räcke!
Vad är det för material på "käpparna" i räcket? Dimension? Och, vad kostar det?
Jag har varit inne på glasräcke ett tag, men kostnaden blir rätt hög, minst sagt. Din variant var ett hett alternativ.
Vad är det för material på "käpparna" i räcket? Dimension? Och, vad kostar det?
Jag har varit inne på glasräcke ett tag, men kostnaden blir rätt hög, minst sagt. Din variant var ett hett alternativ.
Tänker att räcket vart snyggt men...när man har barn så är sådana där räcken vääääldigt klätterinspirerande och woups så har man en unge överbord...ok kanske inte längsta avståndet till marken men ändock väl värt att tänka på...
Nej rostfritt är sannerligen inte gratis..*phew*
Sén tycker jag personligen att man ska anpassa uteplatsen och dekor/attityd till huset typ. Pratar vi funkis så blir det raka rör och pratar vi allmoge/klassisk så blir det mer snickeriglädje. Det kan lätt bli platt fall annars.
lycka till!
Nej rostfritt är sannerligen inte gratis..*phew*
Sén tycker jag personligen att man ska anpassa uteplatsen och dekor/attityd till huset typ. Pratar vi funkis så blir det raka rör och pratar vi allmoge/klassisk så blir det mer snickeriglädje. Det kan lätt bli platt fall annars.
lycka till!