11 327 läst · 132 svar
11k läst
132 svar
Spam? Tröja färg och storlek
Min låg lite halvt i lådan och halvt utanför, wellpapp kartongen gick inte in i min stora brevlåda som normalt rymmer minst 6 månaders brev och sånt.
Glad för tshirten såklart men en sån där seg plastpåse som emballage kanske hade passat bättre
Glad för tshirten såklart men en sån där seg plastpåse som emballage kanske hade passat bättre
Min T-tröja kom igår. Trevligt och snyggt jobbat med kortet.
Lustigt det där med T-shirt. Jag har alltid fått lära mig att amerikanska soldater under första världskriget tog till sig de franska soldaternas kortärmade tröja -som passade bättre för heta sommardagar- men enligt den stora sökmotorn var det ett amerikansk företag som "uppfann" tröjan.
Jag är skeptisk, håller på att det var fransmännen... I alla fall modellen av bomull.
Lustigt det där med T-shirt. Jag har alltid fått lära mig att amerikanska soldater under första världskriget tog till sig de franska soldaternas kortärmade tröja -som passade bättre för heta sommardagar- men enligt den stora sökmotorn var det ett amerikansk företag som "uppfann" tröjan.
Jag är skeptisk, håller på att det var fransmännen... I alla fall modellen av bomull.
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 617 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 617 inlägg
Mitt paket hängde i en plastpåse utanpå lådan som den brukar göra när det inte går att få ner i min låsbara låda. Smidigt! Meddelande och bild i appen också som brukligt. Lantbrevbärning här.M mrsnhp skrev:
"Påse på dörren" är standarden för Postnord Varubrev numera, men dom vågar nog inte alltid här i 08-villaförorten. Det sker mycket stölder från trädgårdar så här års. Det är möjligt att brevbäraren inte ens vågade lägga paketet i vår olåsta brevlåda och att det är därför den "inte kunde delas ut".N Nalleman64 skrev: