12 576 läst · 37 svar
13k läst
37 svar
Sommarstugan 2.0 i Höga Kusten
Då var det mesta klart (kamin kvar) efter ca 4 års byggande på semester och lov! Bara ramlat ner från byggställningen en gång, skam den som ger sig. 150 m2 BYA och budget under 2 mkr, det går om man vill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Javisst, men värt varenda timme då vi enbart hade hantverkare som reste stommen, takstolarna och fram till underlagspappen. Viktigt att få den perfekt havsutsikten med vinklarna, blev bättre än vi gissat faktiskt.G Gabbe1 skrev:
Du gissar nog rätt, tog inspiration av det du tänker på om det är vid en sjö i Dalarna. Har ritat det mesta själv men fått hjälp med slutfinishen av en arkitekt.FredrikR skrev:
En sjö vid namn Runn?Jonatan79 skrev:
Om jag minns rätt var det huset designat efter vikingagravar eller liknande, och nu när jag skriver detta vill jag minnas att det varit med i någon artikel här på Byggahus va?
De har tisslats en del om slutsumman för huset och ryktet sa mellan 10-15x Er kostnad för bygget, ink tomt som som gick 3-3,5Mkr om jag minns rätt.
Kul att folk spenderar slantarna och vi fortsätter handla på stans största ICA.
Ja, det finns med här på BH, sök på: "på platsens villkor".FredrikR skrev:En sjö vid namn Runn?
Om jag minns rätt var det huset designat efter vikingagravar eller liknande, och nu när jag skriver detta vill jag minnas att det varit med i någon artikel här på Byggahus va?
De har tisslats en del om slutsumman för huset och ryktet sa mellan 10-15x Er kostnad för bygget, ink tomt som som gick 3-3,5Mkr om jag minns rätt.
Kul att folk spenderar slantarna och vi fortsätter handla på stans största ICA.