1 899 läst · 17 svar
2k läst
17 svar
Snabba svar nu gubbar och damer! Foga golvvägg hur?
Nu är allt fogat, skönt att ha gjort det utan mjukfoder. Ska ha mjukfoder väggtak.
För att vara helt amatör så är resultatet över förväntan
Ang duschväggarna så kommer vi ha 80x80 raka väggar, MEN vi är medvetna om att det är trångt. Tidigare var det en gästtoalett här, nu med duschhörna När jag har glömt hur jobbigt det är att renovera, då kommer jag börja riva vårt stora badrum...
Ang duschväggarna så kommer vi ha 80x80 raka väggar, MEN vi är medvetna om att det är trångt. Tidigare var det en gästtoalett här, nu med duschhörna När jag har glömt hur jobbigt det är att renovera, då kommer jag börja riva vårt stora badrum...
Kan du inte köra med 80x90 cm eller till och med 80x100 cm?mr_dan skrev:Nu är allt fogat, skönt att ha gjort det utan mjukfoder. Ska ha mjukfoder väggtak.
Kör med raka väggar där ena väggen är fast och den andra öppningsbar.
Jag körde med en sådan 80x80cm från Bauhaus, den finns I flera mått och kombinationer men klart billigast.
http://www.bauhaus.se/duschvagg-camargue-vario-s6-74-5-76-5-cm.html?nosto=nosto-searchpage-1
Jag körde med en sådan 80x80cm från Bauhaus, den finns I flera mått och kombinationer men klart billigast.
http://www.bauhaus.se/duschvagg-camargue-vario-s6-74-5-76-5-cm.html?nosto=nosto-searchpage-1
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Användarmanual och instruktionsbok till en äldre metallsvarv till salu
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Har fått ROT, nu får jag svar från försäkringsbolaget
Försäkringar -
Jag ska ersätta befintlig kabel (svart) från induktionshäll med en ny kabel som redan har perlixepropp, hur ska jag koppla inuti induktionshällen?
Kök -
Manual/beskrivning för Lunas träsvarv tillbehör kopieringsmodul
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Snabba svar önskas! Byta råspont eller ej?
Tak & Vind