6 896 läst · 46 svar
7k läst
46 svar
"Sliparedag" med verktygsöl i Lund 3/9!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Har missat detta två år, men nu är kalendern fri! Både dag och kvällstid.
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att lära mig slipa mora/pennknivar, det har jag inte lyckats med ännu.
Är det lönt att ta med sig slipsten (från biltema), edge-pro-kopia eller en äldre slipmaskin (roterande sten)?
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att lära mig slipa mora/pennknivar, det har jag inte lyckats med ännu.
Är det lönt att ta med sig slipsten (från biltema), edge-pro-kopia eller en äldre slipmaskin (roterande sten)?
Varmt välkommen!13th Marine skrev:
Klart du ska ta med dina prylar, det är ju tanken!
Varmt välkommen! Mitt tips är att ta med de prylar du har idag och med lite tips från andra kan du säkert komma långt. Skulle du behöva andra grejor är det bättre att ta det efter at du har varit här, kommer förhoppningsvis att ge mycket inspiration!nimhed skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Då får jag se vad jag kan gräva fram ur flyttlådorna!
Jag funderar på att ta tåget till Lund, finns det något smidigt sätt att ta sig ut till dig sedan, Daniel?
Jag funderar på att ta tåget till Lund, finns det något smidigt sätt att ta sig ut till dig sedan, Daniel?
Vill du åka kollektivt så är det faktiskt inte bara fullt möjligt utan även ganska enkelt. Buss 166 går ganska ofta från Lunds C till Staffanstorp. Hållplatsen är "Knästorp väg 108". Från hållplatsen så går du sedan bara tvärs över 108:an och följer den lilla grusvägen ca 80 meter så hittar du snickeriet på vänster sida.13th Marine skrev:
Alternativt så kanske det går att lifta med någon från Lund. Jag är inte helt 100% på mina tider ännu men som det ser ut just nu så ska jag ändå inom Lund och lämna dottern redan vid 9:15 så är du tidig så kanske vi kan ordna något.
Haha, ja så kan man också göra, åker inte buss så ofta får jag erkänna..jac skrev:Vill du åka kollektivt så är det faktiskt inte bara fullt möjligt utan även ganska enkelt. Buss 166 går ganska ofta från Lunds C till Staffanstorp. Hållplatsen är "Knästorp väg 108". Från hållplatsen så går du sedan bara tvärs över 108:an och följer den lilla grusvägen ca 80 meter så hittar du snickeriet på vänster sida.
Alternativt så kanske det går att lifta med någon från Lund. Jag är inte helt 100% på mina tider ännu men som det ser ut just nu så ska jag ändå inom Lund och lämna dottern redan vid 9:15 så är du tidig så kanske vi kan ordna något.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Det verkar ju faktiskt inte sämre än att jag kan ta kollektivtrafiken nästan dörr till dörr (totalt 150m gångväg).
Kommer från trelleborgshållet så jag tar 145an till Svedala och därifrån 165an mot Lund.
Tack för tipsen!
Kommer från trelleborgshållet så jag tar 145an till Svedala och därifrån 165an mot Lund.
Tack för tipsen!