I helgen har det gått undan. Lördagen började med regn och fortsatte med regn i stort sett hela dagen. Vi var fyra som hjälptes åt och högen minskade stadigt under dagen. Det regnade så mycket så vi blev tvungna att köpa ett party-tält och sätta över grushögen så man slapp bli helt genomblöt.

1. regnigt.jpg

2. Singel på lördagen.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

3. Sista bilden lördag.jpg
Skapa konto

Idag har vi slitit vidare och under dagen var vi sju personer och en kort stund åtta, och tro det eller ej, men vi har fått in alla 20ton singel i huset! Nästan hela skolsalen är fylld. Helt fantastiskt. Alla har kämpat, men vi har även hunnit med att grilla och fika och haft det trevligt. Nu får vi kämpa på nästa helg igen med att fylla resten av huset. I veckan kommer det två lass till med singel (20ton till)

4. Högen borta.jpg

5. Skolsalen fylld.jpg
Skapa konto

Redigerat:
Gör det något att gruset är fuktigt?

Det hoppas jag inte att det gör, om du tänker på tältet så är det mest för att den/dom som stod och skottade inte skulle bli dyblöta.:p

RoTe
Man kan blåsa in singel... :p

Jodå jag vet. Men vi har tänkt att hålla ner kostnaderna så mycket det bara går. Man skulle ju kunna fylla allt med eps med(?)., har då för mej att jag sett nått om det.

Hur går det med huset? Ser fram emot fler bilder på det fina jobbet :)

• Gilla
sssofia och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.