C
Frustrator Frustrator skrev:
Då passar biltemalimmet perfekt ;)
Som ofta är produktbeskrivningen på Biltemas hemsida fullständigt värdelös, men tyckte "Ger en effektiv limspridning och fogar med hög hållfasthet" lät lite oroande. Men det kanske är med Biltema-mått mätt? :rofl:

Rickard.
Har provat Biltemas spraylim en gång och om nånting så påminde det om Spider-mannät på burk, trådar av segt lim sprutade ut helt okontrollerat och det var helt oanvändbart till allt förutom att kladda ner.

Nu är det väl troligt att jag fått ett måndagsex men jag tror inte jag prövar igen ;)

• Haha
cpalm
  • Laddar…
Jag har samma erfarenhet av Julas sprejlim: klistriga trådar som gav ojämn yta. Jag använder 3M:s spraylim till allt jag vill spraylimma. (Gjorde en kort sökning men hittade ingen bild på flaskan, kan återkomma om någon undrar.)

Rickard. Rickard. skrev:
Har provat Biltemas spraylim en gång och om nånting så påminde det om Spider-mannät på burk, trådar av segt lim sprutade ut helt okontrollerat och det var helt oanvändbart till allt förutom att kladda ner.

Nu är det väl troligt att jag fått ett måndagsex men jag tror inte jag prövar igen ;)
Isåfall fick jag också ett måndagsex. Värsta skiten jag provat.

Nu handlade ju frågan visserligen om minimumlösningar men jag köpte för ett par år sedan en slipmaskin från Tormek och köpte till en jigg för stämjärn och slipade upp 5-6 stycken gamla riktigt slitna stämjärn och de blev riktigt skarpa och fina.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.