Körde med denna från lager hylla.. skarpa grova gänger biter bra. Om skiten inte rostan upp! Hehe
Närbild av en silverfärgad skruv med grova gängor mot en ljus bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Närbild av svart plast, skruv, skugga, oskarpt bakgrundsobjekt, starkt ljus, hög kontrast, otydligt sammanhang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Min har suttit i två säsonger bara skruvad i panelen. Även fast ungarna har ryckt i den. Grova gängor biter bra
 
  • Gilla
Jens6706
  • Laddar…
Jag har gjort likadant, skulle räcka med en skruv! Prova dra ut en sådan skruv med kofoten!
 
  • Gilla
Lennart Lind
  • Laddar…
Sant viktigaste är att välja grova gängor då lossnar det nog aldrig. Skär in in riktigt bra :) den skruven ja använder nu var det grövre gängorna på än mot en fransk skuv i samma diameter
 
Hur är kvällen på roll Up ? Behöver man smörja in drivhjulen eller liknande? Eller är den helt underhållsfri!?
 
Hur mycket tål slangen, när man tvätta bilen så går vi över en grusväg med massa sten och singel på. Kan det skada när bilar kör över slangen?
 
Den är helt underhållsfri. Slangen är gardena kvalité men skulle nog inte köra över den alltför många gånger med bil på grus iaf.
 
Ska sätta upp en likadan men i en lättbetongvägg. Funderar på om jag ska köpa speciella lättbetongplugg eller om de medföljande fungerar? Kommer ju bli både tyngd av slangvinda och vatten och sen drar man ju i själva vattenslangen.

De medföljande ser ut såhär:
En grå plastplugg och en metallskruv med sexkantigt huvud ligger på ett vitt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
tommib
För lättbetong skulle jag rekommendera Fischer GB för tung fastsättning. Eller ankarmassa och gängstång.
 
  • Gilla
HusHelp
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.