19 055 läst · 21 svar
19k läst
21 svar
Sju elbolag svartlistas
Skitbolag. Förra månaden fakturan betalas 22 och denna månad i mars den 18.Handyman 1 skrev:
Man får ju lön den 25 iaf de flesta. Klagar man så tycker de man ska betala extra avgift för att få betala den 25de. Skamligt. Sen är de mass svar till precis alla som klagar. Färdiggjort svar likadana. Opersonliga och rent av bedrövliga. Passa er för lumo energi
Vad spelar det för roll om man betalar den 18e, 22a eller 25e? Pengarna ska ju ut i alla fall.Ingemar son skrev:Skitbolag. Förra månaden fakturan betalas 22 och denna månad i mars den 18.
Man får ju lön den 25 iaf de flesta. Klagar man så tycker de man ska betala extra avgift för att få betala den 25de. Skamligt. Sen är de mass svar till precis alla som klagar. Färdiggjort svar likadana. Opersonliga och rent av bedrövliga. Passa er för lumo energi
Kan bara tala för min egen erfarenhet av dom,har fungerat bra hela tiden,fakturan ska betalas den 25'e varje månad för mig,lite ovanligt iof men inget jätteproblem,glömde faktiskt att betala senaste fakturan i tid men fick bara en sms påminnelse ingen extra avgift.Ingemar son skrev:Skitbolag. Förra månaden fakturan betalas 22 och denna månad i mars den 18.
Såg att februarifakturan skulle betalas senast den 18/3,har alltid tidigare varit den 25'e som sagt,därför mailade jag Lumo energi för att fråga varför detta ändrats plötsligt.Fick svar att dom har tagit till sig av kundernas feedback och har därför ändrat sig,nu gäller den 25'e igen som tidigare
Liknande trådar
-
Elbolagets mätning/debitering av två-fas varmvattenberedare
El -
Utebliven ersättning ifrån Elbolaget
Försäkringar -
Får elbolaget som ska gräva ner kabeln äntra andras tomter?
Juridik -
För dålig information från elbolagen när elavtal löper ut
Artikelkommentarer -
Elpriset faller krafigt i höst spår elbolag
Artikelkommentarer