Jag har inget serviceavtal. Jag har en man som är rörmokare. Vi hyrde grävare och fixade ned reningsverket i backen själv. Mycket skottning blev det.....Sonen är elektriker och kopplade in det.

• Gilla
leijo
  • Laddar…
Jo mannen har traktor, det behövdes för att lyfta ned verket i gropen.. vi isolerade med frigolit runt om överdelen innan vi öste på jord. Ingen fara m frågor. Ring 0704445489 ifall du vill fråga mer:)

Jag vill tipsa om 4evergreens markbädd på burk som kostar 45k och inte kräver något serviceavtal eller el.
För fler som läser tråden.

Uppdatering.

köpte minireningsverk från billiga minireningsverk .se.
Är så grymt nöjd. Med både priset och funktionen. Funkar klockrent änsålänge.
och en otroligt bra service från han som äger firman.

• Gilla
Erik JL
  • Laddar…
H Helan1973 skrev:
Tänk på att säcken väger betydligt mer när den är indränkt av avlopps vattnet.
Men glöm inte heller Archimedes princip. Lyftkraften på säcken är lika stor som volymen vatten den trängt undan. Dvs. cirka 200 kg. Lyfter man långsamt med traktorn så går det bra. Då hinner vattnet rinna av.

F Fredrikgla skrev:
Uppdatering.

köpte minireningsverk från billiga minireningsverk .se.
Är så grymt nöjd. Med både priset och funktionen. Funkar klockrent änsålänge.
och en otroligt bra service från han som äger firman.
Hej hur funkar nu minireningsverk,
Och hur funkar service?

Nkb Nkb skrev:
Hej hur funkar nu minireningsverk,
Och hur funkar service?
det funkar prima :). Inte haft några problem än.
Det är du själv som utför servicen. Är ”skitlätt”

F Fredrikgladh skrev:
det funkar prima :). Inte haft några problem än.
Det är du själv som utför servicen. Är ”skitlätt”
Tack för svaret, vilken kommun gäller detta,
Jag fick avslag på min ansökan i kommunen de tyckte att det mycket service på det här minireningsverk och krävde service avtal.

Hör av dig till han som äger billigtminireningsverk . Se så kan han nog förklara bättre :). Jag fick avslag först jag med. Sen visade jag dokumentation att mitt renar bättre än kommunens. Då var det inga problem. Kriga för det. bor i skövde kommun.

• Gilla
leijo
  • Laddar…
F Fredrikgladh skrev:
Hör av dig till han som äger billigtminireningsverk . Se så kan han nog förklara bättre :). Jag fick avslag först jag med. Sen visade jag dokumentation att mitt renar bättre än kommunens. Då var det inga problem. Kriga för det. bor i skövde kommun.
Tack så jättemycket

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.