M Ronny takläggare1 skrev:
Vilke fjant du är,hatar når gör det självare tror dom äh jag gör det själv,billigt är gott,o sen när allt regn söker sig in då står ni där som frågetecken med eran skit,hadde du från början anlitat seriös takfirma så har du sluppit skiten lixom,o jag var inte otrevlig bara ärlig.
Du menar att du inte hade kunnat missa en sprucken tegelsten som gömde sig under takpapp? Ser du genom takpapp? För det är jävligt häftigt isåfall. :surprised: Givetvis kan det ligga fukt kvar någonstans. Men det oroar inte mig så mycket eftersom det bestämdes redan när vi köpte huset att allt ska rivas ut ända ut till råspont och ytterväggar. (y) Innertaket ryker nu i sommar för att bättra på isolering mm. (y)

Nu kan du släppa det här för du får inte ut något av det. Om du ilte märker det så finns det inte en enda här inne som tycker att du verkar vettig. ;)
 
  • Gilla
Klass0n och 2 till
  • Laddar…
M
J Joakim88 skrev:
Du menar att du inte hade kunnat missa en sprucken tegelsten som gömde sig under takpapp? Ser du genom takpapp? För det är jävligt häftigt isåfall. :surprised: Givetvis kan det ligga fukt kvar någonstans. Men det oroar inte mig så mycket eftersom det bestämdes redan när vi köpte huset att allt ska rivas ut ända ut till råspont och ytterväggar. (y) Innertaket ryker nu i sommar för att bättra på isolering mm. (y)

Nu kan du släppa det här för du får inte ut något av det. Om du ilte märker det så finns det inte en enda här inne som tycker att du verkar vettig. ;)
Ingen här tycker det jag skriver är vettigt för det är gör det självare som har noll koll,o om det berodde på sprucken tegelsten UNDER takpappen så har du varken tillräcklig uppvik på papp,ingen wakaflex o dålig skorsstensbeklädnad,trevlig lördagtänker inte svara här nåt mer.
 
Men du sladdar in på ett gördetsjälv forum och börjar såga hur folk gör?
Och blir upprörd när folk inte gör på ditt sätt?
För övrigt så använder inte proffs wakaflex mer än i nödfall...
Mvh plåtslagare som försöker hjälpa...
 
M
plåtrickard plåtrickard skrev:
Men du sladdar in på ett gördetsjälv forum och börjar såga hur folk gör?
Och blir upprörd när folk inte gör på ditt sätt?
För övrigt så använder inte proffs wakaflex mer än i nödfall...
Mvh plåtslagare som försöker hjälpa...
Wakaflex använder vi under skorstensbeklädnad så det inte kan blåsa in regnvatten eller snö som kan ta sig in den vägen,mvh plåtslagare med 34 års erfarenhet,o jag sågar bara när jag märker när gör d självare gör fel,eller sågar snarare talar om hur det bör varadåligt kanske,tycker det är bra eftersom dom frågar,sen bör du som jag veta att nästan varje gång gör det självare ska lägga tak så brukar det bli allt annat än bra,dom tänker inte vattenlås som vi takläggare lärt oss,sett det allt för många gånger o hjälpt många såna människor,då ringer dom oss.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.