Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Om något av plaggen sålts för 10340kr hade det ju gått betydligt bättre! :D
Hade jag köpt kläder som var värda så mycket pengar hade jag inte ens vetat vad Sellpy var för något. :crysmile:

MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Nä, det tycker inte jag heller, och det kan ju finnas en anledning till att hon säljer den. :seenoevil:
Blir nog lättsåld om man skriver att Marliyn Monroe varit ägare till plagget?

N nallepu skrev:
Blir nog lättsåld om man skriver att Marliyn Monroe varit ägare till plagget?
Tvivlar å det grövsta på att Marilyn's klyfta såg ut sådär..

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Men många män gillar konstigt nog att "bäst före datumet" har gått ut sedan länge. ;):surprised:
Kanske finns koppling till det egna bäst före datumet. ;):thinking::cry:

Alfredo Alfredo skrev:
Kanske finns koppling till det egna bäst före datumet. ;):thinking::cry:
Omvänt proportionellt? :thinking:;)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Krilleman
Alfredo Alfredo skrev:
Kanske finns koppling till det egna bäst före datumet. ;):thinking:
Mycket möjligt! :whistle:

Är det fler än jag som får intryck av att Sellpy har ändrat approach? På Tradera säljs deras kläder numera bara till fasta priser, och ganska dyrt i mitt tycke. Det verkar också som att de har slutat gå ner i pris när annonsen startas om, i alla fall på de grejer jag har kollat. Och det var länge sedan det lades upp några knasiga annonser i denna tråden. Kan det vara så att Sellby har ryckt upp sig? Vad säger panelen?

Dom har väl fått lite riktlinjer sen H&M köpte upp dom?

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
Nu kommer inte Sellpy va kvar på Tradera efter månadsskiftet, undrar vad som händer med deras försäljning nu?

Stefan N Stefan N skrev:
Nu kommer inte Sellpy va kvar på Tradera efter månadsskiftet, undrar vad som händer med deras försäljning nu?
Va bra om man slipper deras dåliga annonser med verklighetsfrånvända priser och intetsägande beskrivningar.

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
C
Har inte sett en enda Sellpy-annons på Tradera på länge. Förr var det helt nedlusat i alla möjliga kategorier.
Vet inte om volymen minskat drastiskt eller om de begränsat sig till andra kategorier än de jag besöker?

C cpalm skrev:
Har inte sett en enda Sellpy-annons på Tradera på länge. Förr var det helt nedlusat i alla möjliga kategorier.
Vet inte om volymen minskat drastiskt eller om de begränsat sig till andra kategorier än de jag besöker?
Det är väl mest kläder. Dom har 2.5 miljoner annonser just nu på Tradera.

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Var har du hört/läst detta?

Kom mejl från Tradera innan idag om att Sellpys annonser är borta från 1 juli.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.