A
Jag nöjer mig med någon av de ni har lagt upp. Tack så mycket. 👏🏻😎😎

Mikael_L
acrophobic skrev:
Filerna är i ODT-format, ej Word. Ta bort ".doc" från filnamnet och öppna i LibreOffice:)
När jag laddade ner dokumentet och tog bort .doc i filändelsen (så det blev .odt kvar) och sen provade öppna det bara som det var så öppnade det sig så fint och bra i Wordpad (6.1 som ingår i win 7 home premium).
(y)

Mikael_L
Jag klippte ur från wordpad och klistrade in i word (för det gick ej att spara i old-school wordformat från wordpad)
Och sen sparade jag som .doc

Provade bara A5 initialt.

Hoppas den funkar:

Mikael_L
Såg bra ut för mig också i word (word2000).

Det är nog främst en liten risk för omskalning, så dokumentet inte blir perfekt matchat mot A5 resp A6 som kan hänt.
T.ex. att tabellen som förteckningen är uppbyggd av inte får samma tabellbredder.

Mikael_L skrev:
Såg bra ut för mig också i word (word2000).

Det är nog främst en liten risk för omskalning, så dokumentet inte blir perfekt matchat mot A5 resp A6 som kan hänt.
T.ex. att tabellen som förteckningen är uppbyggd av inte får samma tabellbredder.
Märks när man skriver ut dom, dessutom kan det ju skilja lite mellan skrivare..

A
Nu blir jag smått förvirrad.
Kör Apple! 😄👍 Kan inte ni som kan öppna den göra en skärmdump? 😄

Mikael_L
Jaja, så är det när man har med leksaker att göra.
Det bara händer saker när man klickar på någon knapp eller så, inget är svårt och kräver kompetens :)

edit:
Jag missförstod nog dig nu.
Jag trodde att du såg dokumenten direkt utan en massa trix, bara för att du använder frukt.

Men om det nu var en missuppfattning här så kommer en dålig skärmdump. Dålig för att jag sitter med för liten skärm/dålig upplösning, så word skalar dokumentet fult om jag vill se hela dokumentet. :(
A5 i exemplet
gruppf-screen.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
Mikael_L
Det vore nog klokare om jag skrev ut förteckningarna som PDF. Men då sitter jag på fel dator just nu. Kan kanske ordna det lite senare, åtminstone någon gång i veckan.

Pdf:)

edit: När jag skriver ut pdf-versionen på skrivaren så blir den lite mindre än originalet, men kanske går att skala upp vid utskrift.

Redigerat:
  • Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
A
Det är inte Apple det är fel på! ;) Tack så hemskt mycket!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.