30 722 läst · 26 svar
31k läst
26 svar
Schema för Gängsäkringscentral.
Filerna är i ODT-format, ej Word. Ta bort ".doc" från filnamnet och öppna i LibreOffice
När jag laddade ner dokumentet och tog bort .doc i filändelsen (så det blev .odt kvar) och sen provade öppna det bara som det var så öppnade det sig så fint och bra i Wordpad (6.1 som ingår i win 7 home premium).acrophobic skrev:
Jag klippte ur från wordpad och klistrade in i word (för det gick ej att spara i old-school wordformat från wordpad)
Och sen sparade jag som .doc
Provade bara A5 initialt.
Hoppas den funkar:
Och sen sparade jag som .doc
Provade bara A5 initialt.
Hoppas den funkar:
Nice! Provade att spara om dom själv i LibreOffice till Word-format och de ser helt oförändrade ut när jag öppnar dom i LO iaf.
Såg bra ut för mig också i word (word2000).
Det är nog främst en liten risk för omskalning, så dokumentet inte blir perfekt matchat mot A5 resp A6 som kan hänt.
T.ex. att tabellen som förteckningen är uppbyggd av inte får samma tabellbredder.
Det är nog främst en liten risk för omskalning, så dokumentet inte blir perfekt matchat mot A5 resp A6 som kan hänt.
T.ex. att tabellen som förteckningen är uppbyggd av inte får samma tabellbredder.
Märks när man skriver ut dom, dessutom kan det ju skilja lite mellan skrivare..Mikael_L skrev:
Jaja, så är det när man har med leksaker att göra.
Det bara händer saker när man klickar på någon knapp eller så, inget är svårt och kräver kompetens
edit:
Jag missförstod nog dig nu.
Jag trodde att du såg dokumenten direkt utan en massa trix, bara för att du använder frukt.
Men om det nu var en missuppfattning här så kommer en dålig skärmdump. Dålig för att jag sitter med för liten skärm/dålig upplösning, så word skalar dokumentet fult om jag vill se hela dokumentet.
A5 i exemplet
Det bara händer saker när man klickar på någon knapp eller så, inget är svårt och kräver kompetens
edit:
Jag missförstod nog dig nu.
Jag trodde att du såg dokumenten direkt utan en massa trix, bara för att du använder frukt.
Men om det nu var en missuppfattning här så kommer en dålig skärmdump. Dålig för att jag sitter med för liten skärm/dålig upplösning, så word skalar dokumentet fult om jag vill se hela dokumentet.
A5 i exemplet
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Pdf
edit: När jag skriver ut pdf-versionen på skrivaren så blir den lite mindre än originalet, men kanske går att skala upp vid utskrift.
edit: När jag skriver ut pdf-versionen på skrivaren så blir den lite mindre än originalet, men kanske går att skala upp vid utskrift.
Redigerat:
Liknande trådar
-
Behöver lite hjälp av er att skriva ihop mitt gruppschema för elcentralen i min lägenhet.
El -
Kan man få fram kopplingsschema för electrolux induktionsspisar med ugn?
El -
Tidsschema för värme på IVT GEO 508 C?
Värmepumpar -
Kompressor utanför garaget + schemalagd körning
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Input på fördelningsschema i elcentral
El