21 538 läst · 130 svar
22k läst
130 svar
Samköp av Fibaro Z-wave hemautomation
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Kul att höra !Johan_A_M skrev:
Jag hoppas att dom butiker som inte har lämnat sina offerter gör det till på torsdag.
Sen samråder jag med er vad ni tycker och tänker om dom bud som verkar intressanta så vi kan börja lägga in våra beställningar under kommande vecka .
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Ja som det verkar här i tråden så ökar antalet artiklar hela tiden, så man hoppas att de är medvetna om det när det räknar ut rabatten!
Lite mycket att stå i idag men ska försöka svara på alla pm nån gång under dagen kvällen . Men det är inte klart än så det är lugnt skriver upp alla.
Så nu har jag gått igenom dom offerter vi fick.
Kvar vart två butiker som kommit med samma bra lösning dvs att vi får beställa var och en för sig med en rabattkod!
Båda butikerna känns som dom kan erbjuda en god service och support vilket också är viktigt utöver pris!
Vad det gäller priser så ligger dom rätt så lika, ena butiken har dock lämnat något bättre priser.
Återkommer med mer info under morgondagen!
Kvar vart två butiker som kommit med samma bra lösning dvs att vi får beställa var och en för sig med en rabattkod!
Båda butikerna känns som dom kan erbjuda en god service och support vilket också är viktigt utöver pris!
Vad det gäller priser så ligger dom rätt så lika, ena butiken har dock lämnat något bättre priser.
Återkommer med mer info under morgondagen!