Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Johan_A_M
Måste erkänna att det var länge sen ett inköp gjorde mig så peppad! Mycket bra initiativ! Är det så att vi hoppas på besked innan nästa vecka eller vad har vi för tidsperspektiv?
Johan

larron skrev:
Och gärna ytterligare en insatsbrytare 2* 1,5 Fibaro till min beställning ovan. Thanks
Du är med på tåget larron!

Johan_A_M skrev:
Måste erkänna att det var länge sen ett inköp gjorde mig så peppad! Mycket bra initiativ! Är det så att vi hoppas på besked innan nästa vecka eller vad har vi för tidsperspektiv?
Johan
Kul att höra :)!
Jag hoppas att dom butiker som inte har lämnat sina offerter gör det till på torsdag.
Sen samråder jag med er vad ni tycker och tänker om dom bud som verkar intressanta så vi kan börja lägga in våra beställningar under kommande vecka :).

Ja som det verkar här i tråden så ökar antalet artiklar hela tiden, så man hoppas att de är medvetna om det när det räknar ut rabatten! :D

• Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Är det försent att vara med denna vända?

_kiM__ skrev:
Är det försent att vara med denna vända?
Nej jag inväntar fortfarande offerter från några butiker så kör på!

Jag är med! PM skickat :)

Hoppas det fortfarande inte är försent, har skickat PM. :)

Lite mycket att stå i idag men ska försöka svara på alla pm nån gång under dagen kvällen :). Men det är inte klart än så det är lugnt skriver upp alla.

Blir ju riktigt stort... Nyfiken på resultatet är man oxå.

Johan_A_M
KumlaEkeby skrev:
Lite mycket att stå i idag men ska försöka svara på alla pm nån gång under dagen kvällen :). Men det är inte klart än så det är lugnt skriver upp alla.
Hade jag varit distributör hade jag suttit med ett brett flin och läst den här tråden :)

• Gilla
Hoffan
  • Laddar…
Snablis
Är gärna med på detta fantastiska initiativ!
Har PM dig om 18 enheter. =)
Jag kommer få stryk hemma, haha...

• Gilla
Henke-el och 2 till
  • Laddar…
Johan_A_M
Snablis skrev:
Är gärna med på detta fantastiska initiativ!
Har PM dig om 18 enheter. =)
Jag kommer få stryk hemma, haha...
Samma här... Får jag föreslå även ett samköp av tjockare hockeyskydd eller liknande till oss alla? ;)

Johan_A_M skrev:
Samma här... Får jag föreslå även ett samköp av tjockare hockeyskydd eller liknande till oss alla? ;)
+1 :)

Så nu har jag gått igenom dom offerter vi fick.
Kvar vart två butiker som kommit med samma bra lösning dvs att vi får beställa var och en för sig med en rabattkod!
Båda butikerna känns som dom kan erbjuda en god service och support vilket också är viktigt utöver pris!
Vad det gäller priser så ligger dom rätt så lika, ena butiken har dock lämnat något bättre priser.
Återkommer med mer info under morgondagen!

• Gilla
jan_banan och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.