N
Peter2400 Peter2400 skrev:
Precis, men det ger också en väldigt bra varning att ett företag som tar en avgift bara för att djävlas
är ett företag man ALDRIG handlar hos igen.
Bra även att varna andra för sådant svineri(y)

JAG hade blivit vansinnig om det så endast rörde sig om 10:- returavgift för något jag köpt samma dag.
Jo jag tyckte också det var lite väl konstigt, för har som sagt inte stött på det tidigare. Har utan problem kunnat åka tillbaka till andra butiker och byta ut felaktig vara/sånt som inte kom till användning utan kostnad.
Och nu var varan ändå bara utanför dörrarna i max 30 min..
 
N
A anis16 skrev:
Hmm inte säkert att man får lämna tillbaka ett bilbatteri som privatperson heller om det köpt över disk.Lite grann som att köpa ljuskällor, de brukar man heller inte bara få lämna tillbaka.
Det var en anställd som tog ut ett bilbatteri på företagsfaktura, men det råkade bli fel batteri trots tydliga instruktioner om vad som skulle köpas. Så det var bara till verkstan och vände i princip.
Som privatperson får man väl transportera både bilbatterier och lysrör, men inte som företagare har jag fått höra. :thinking:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.