15 990 läst · 59 svar
16k läst
59 svar
Renoveringen av vårt kök.
Medlem
· Gävleborg
· 153 inlägg
För oss som själva snart kommer montera vårt kök, eller i alla fall stommarna innan jul är det tänkt känns det skönt att få ögna på bilder så man får lite pepp.
Speciellt då vi gått från en 15 kvm "stort" kök till lite över 30 kvm stort genom att vi slog bort en bärande vägg. Men snyggt som fasen blev det. ;D
Speciellt då vi gått från en 15 kvm "stort" kök till lite över 30 kvm stort genom att vi slog bort en bärande vägg. Men snyggt som fasen blev det. ;D
Renoverare
· Skåne
· 8 522 inlägg
Måste vara härligt att få ett dubbelt så stort kök...
Själv älskar jag stora kök och hos oss ligger ju köket väldigt centralt på bottenplan
i anslutning till rejält matrum och det är där vi tillbringar mycket av tiden hemma.
Själv älskar jag stora kök och hos oss ligger ju köket väldigt centralt på bottenplan
i anslutning till rejält matrum och det är där vi tillbringar mycket av tiden hemma.
Renoverare
· Skåne
· 8 522 inlägg
Finns bara ett företag jag som s.k proffs inom köksbranschen skulle anlitat när det handlar om Granit i denna regionen och det är Landernäs i Lund och det säger jag efter en hel del dåliga erfarenheter av andra leverantörer genom åren.Lenasv skrev:
Renoverare
· Skåne
· 8 522 inlägg
Tack Adam
Renoverare
· Skåne
· 8 522 inlägg
Renoverare
· Skåne
· 8 522 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 186 inlägg
Glömde bort att fråga (och kunde inte hitta ett direkt svar på det heller) så jag väcker lite liv i tråden.
Vad är prisklassen på ett sånthär kök, jag antar att det inte är IKEA-nivå, men det vore intressant att veta då luckorna de har är ruskigt snygga.
Vad är prisklassen på ett sånthär kök, jag antar att det inte är IKEA-nivå, men det vore intressant att veta då luckorna de har är ruskigt snygga.
Riktigt snyggt kök Paul! Färgvalen är fantastiskt fina, jäkligt sobert men ändå lite skjuts. Precis det jag också gillar. Luckorna och stommarna var riktigt läckra. Det är bara hatten av!