För oss som själva snart kommer montera vårt kök, eller i alla fall stommarna innan jul är det tänkt känns det skönt att få ögna på bilder så man får lite pepp.

Speciellt då vi gått från en 15 kvm "stort" kök till lite över 30 kvm stort genom att vi slog bort en bärande vägg. Men snyggt som fasen blev det. ;D

Måste vara härligt att få ett dubbelt så stort kök... :)

Själv älskar jag stora kök och hos oss ligger ju köket väldigt centralt på bottenplan
i anslutning till rejält matrum och det är där vi tillbringar mycket av tiden hemma.

Ser att du köpte köket från Smedstorp, bra val ;). Men var köpte du graniten? kan vara roligt att veta efter alla turer som är på forumet just nu gällande granit.

Lenasv skrev:
Ser att du köpte köket från Smedstorp, bra val ;). Men var köpte du graniten? kan vara roligt att veta efter alla turer som är på forumet just nu gällande granit.
Finns bara ett företag jag som s.k proffs inom köksbranschen skulle anlitat när det handlar om Granit i denna regionen och det är Landernäs i Lund och det säger jag efter en hel del dåliga erfarenheter av andra leverantörer genom åren.

:)

• Gilla
Lenasv
  • Laddar…
Ja, Landernäs är mkt duktiga alltid hört gott om dem (y)

• Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
A
jättefint!

• Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Humm "Adam83" status är banned, och antal inlägg 1st.
Tycker nog inte att inlägg #51 var så farligt :x

MB77 skrev:
Aj fan... Det såg jag inte bara... Det verkar ju sjukt konstigt... Hhhmmmm... :screwy:

MB77 skrev:
Jag gissar på att det fanns andra inlägg som orsakade status "banned" men som numera är raderade. Ordet "jättefint" lär inte orsaka avstängning...

Mikael_L
Ja passa er för att berömma Paul . Då åker ni ... :p

:D :D :D

• Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Alfredo har rätt. ;)
För övrigt - otroligt snyggt kök Paul! Inte min stil rakt igenom men vilket lyft det blev, otrolig skillnad.

Dalbotös skrev:
Alfredo har rätt. ;)
För övrigt - otroligt snyggt kök Paul! Inte min stil rakt igenom men vilket lyft det blev, otrolig skillnad.
Tack... alla har vi olika smak och tur e ju det :)

Glömde bort att fråga (och kunde inte hitta ett direkt svar på det heller) så jag väcker lite liv i tråden.

Vad är prisklassen på ett sånthär kök, jag antar att det inte är IKEA-nivå, men det vore intressant att veta då luckorna de har är ruskigt snygga.

Riktigt snyggt kök Paul! Färgvalen är fantastiskt fina, jäkligt sobert men ändå lite skjuts. Precis det jag också gillar. Luckorna och stommarna var riktigt läckra. Det är bara hatten av!:)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.