Jag tror jag har kommit på en lösning. Bild kommer om det lyckas...

S Småbrukaren skrev:
Ledarna ser ut att vara skarvade med plint så det är kanske den som inte får plats i röret.
Ena röret sticker ut en del men det är tomt så går ju att kapa.

Löst

• Anslutningsdosan med exponerade kablar, evigt kopplad utan hölje, mot bakgrund av ett mönstrat tyg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Totte_S och 2 till
  • Laddar…
D
Marojo Marojo skrev:
Jag tror jag har kommit på en lösning. Bild kommer om det lyckas...
Marojo Marojo skrev:
Löst
Bra. Men en skruv ligger läskigt nära där jag kunde tänka mig att elröret går. Men jag vet ju inte hur det ser ut omkring. Kanske var en kort skruv.

D datja skrev:
Bra. Men en skruv ligger läskigt nära där jag kunde tänka mig att elröret går. Men jag vet ju inte hur det ser ut omkring. Kanske var en kort skruv.
Nej då, ingen risk för det.

Marojo Marojo skrev:
Löst
Snyggt! Jag tänkte först att limma dit det du hade brutit bort, men det där var ju bättre!

Om det nu var så lätt att bryta bort hela det stycket, så kanske det är tänkt att man ska kunna göra så som du löste det?

👏

Marojo Marojo skrev:
Jo jag insåg det själv, men för sent. Så dumt att göra en dosa med borttagbar baksida om det inte är meningen att man ska göra så...
Förhöjningsramen är även gjord för strömbrytare/vägguttag osv. Då kommer du vilja ta bort bakstycket.

• Gilla
Marojo
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Denna finns annars, snäppfästen på kanterna och ingen skruv. Går att snurra runt på den en bit ner på sidan för att se baksidan. 70x38mm ska den vara i storlek enligt tillverkaren.

[länk]
Det var den jag ville ha egentligen men hittade inte i butiken så jag tog den andra. Men nu är det som sagt löst.

• Gilla
Purre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.