941 läst · 46 svar
941 läst
46 svar
Quiz: Varför visslar elementet?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 126 inlägg
Quiz: Varför visslar elementet? https://www.byggahus.se/quiz/386-varfor-visslar-elementet
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (58%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än många andra personer i quizet "Varför visslar elementet?"
Fråga 8 hade jag -och de flesta andra- fel på. Men det är ju inte riktigt allmänbildning heller...
Fråga 8 hade jag -och de flesta andra- fel på. Men det är ju inte riktigt allmänbildning heller...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 186 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (87%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Bangade rekommenderat effektbehov.
Bangade rekommenderat effektbehov.
Medlem
· Sverige
· 5 293 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer (86%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer (37%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Att en radiator visslar när det är luft i den har jag aldrig hört...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 263 andra personer (97%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 329 andra personer (97%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer (65%) som har gjort quizet "Varför visslar elementet?"