5 500 läst · 95 svar
6k läst
95 svar
Quiz: Vad snackar snickarna om?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 621 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 627 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 663 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag är också själv förvånad.
Jag är också själv förvånad.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 315 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
10/10 rätt, där jag gissade på fråga 10 om att ”grada” i quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 169 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 891 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 584 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 584 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 104 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 185 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"