6 722 läst · 89 svar
7k läst
89 svar
Quiz: Vad pratar vedhuggaren om?
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 1 009 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 4 042 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 1 978 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Skulle någon av alka experter som får full pott kunna förklara varför det är bättre att klyva i april än januari?
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 3 779 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 2 142 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 3 196 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 6/11 rätt, vilket är bättre än 563 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Ved inte riktigt vad som gick fel...
Ved inte riktigt vad som gick fel...
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 2 177 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 4 184 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"