2 295 läst · 86 svar
2k läst
86 svar
Quiz: Vad pratar snickaren om?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Stabilt!
Stabilt!
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 363 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag klarade den för jag har läst Kalle Anka för mina barn. Visste det skulle vara till nytta för nåt 😅13th Marine skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 757 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 321 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 798 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 121 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 150 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"