På konsumentens sida
· 3 117 inlägg
Quiz: Vad pratar snickaren om? https://www.byggahus.se/quiz/374-vad-pratar-snickaren-om
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?" Jorå så att.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 68 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 078 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Missade bönhas.
Vilket jag såhär i efterhand borde kunnat då jag druckit följande från det lokala bryggeriet som har "utdöda yrken" med i produktnamnet.
Missade bönhas.
Vilket jag såhär i efterhand borde kunnat då jag druckit följande från det lokala bryggeriet som har "utdöda yrken" med i produktnamnet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 173 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 160 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
"Bra jobbat" skulle jag inte säga själv om det.
"Bra jobbat" skulle jag inte säga själv om det.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 176 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 277 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar snickaren om?"