4 103 läst · 87 svar
4k läst
87 svar
Quiz: Vad kan du om takstolar?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 008 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 057 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 108 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Hade fått skämmas annars ...
Hade fått skämmas annars ...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 177 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 186 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 198 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 202 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Tusan också, missade hanbjälke eftersom jag letade efter namnet på hela takstolen och inte gav akt på pilen. Väldigt mycket man lärt sig i livet utan att vara utbildad snickare.
Tusan också, missade hanbjälke eftersom jag letade efter namnet på hela takstolen och inte gav akt på pilen. Väldigt mycket man lärt sig i livet utan att vara utbildad snickare.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 210 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"