Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 263 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
N
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 221 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Inte mitt ämne.
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Klickade fel på en men sa rätt.
 
H
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 427 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?" 🌲🎅
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 453 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 347 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 462 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 495 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Frågan om antal tittare av Kalle Anka på julafton kändes lite Kalle Anka...
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 466 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

äntligen
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Du blandar ihop midvinterblot med den kristna traditionen.
Tramstradition som tramstradition...

Frågan var ju dock varför redaktionen firade jul, så man får väl förutsätta att dem vet själva och därmed angivet ett korrekt svarsalternativ.

/Andreas
 
AllramEest
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.