3 068 läst · 58 svar
3k läst
58 svar
Quiz: Vad kan du om hussvamp?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 117 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Får nog bli svampstuvning i kväll för att fira detta 😂
Får nog bli svampstuvning i kväll för att fira detta 😂
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 240 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Att träet är mjukt är väll inget bra sätt att se ifall det är drabbat av svamp, finns ju massor av anledningar till att det är mjukt
Att träet är mjukt är väll inget bra sätt att se ifall det är drabbat av svamp, finns ju massor av anledningar till att det är mjukt
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 152 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 152 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 406 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Oväntat nog behövde jag inte gissa på någon fråga...
Oväntat nog behövde jag inte gissa på någon fråga...
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Renoverare
· Uppsala
· 1 836 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 665 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 681 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hussvamp?"