5 042 läst · 85 svar
5k läst
85 svar
Quiz: Vad kan du om fukt i huset?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 367 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 514 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Tyckte väl jag kände igen en bild i quizzet , tog ett tag att fatta men sen insåg jag att det var min och fick rysningar av minnena som kom tillbaka från när man städade ur krypgrunden från all skit som tidigare ägare lagrat där.
Tyckte väl jag kände igen en bild i quizzet , tog ett tag att fatta men sen insåg jag att det var min och fick rysningar av minnena som kom tillbaka från när man städade ur krypgrunden från all skit som tidigare ägare lagrat där.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 257 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 054 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 477 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 534 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 534 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 602 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 712 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 982 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"