5 189 läst · 70 svar
5k läst
70 svar
Quiz: Vad kan du om elektriker?
Jag fick 8/10 rätt, vilket var FREDAGSGÖTT i "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Hade fel om lönerna Och på frågan om utbildning svarade jag mot vad jag trodde.
Hade fel om lönerna Och på frågan om utbildning svarade jag mot vad jag trodde.
Redigerat:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 160 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Kul med dessa quiz, men på tok för många frågor som är av "gissningskaraktär" och inte allmän kunskap...
Kul med dessa quiz, men på tok för många frågor som är av "gissningskaraktär" och inte allmän kunskap...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 506 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Hade nog lite tur också...
Hade nog lite tur också...
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Kanske därför jag inte jobbar som elektriker längre... 🫣😇😂
Kanske därför jag inte jobbar som elektriker längre... 🫣😇😂
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 159 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Vet inte om 6 rätt är godkänt, men det gällde elektrikern, inte elen...
Vet inte om 6 rätt är godkänt, men det gällde elektrikern, inte elen...
Medlem
· Södermanland
· 571 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 383 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 774 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 585 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 585 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 073 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 861 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 941 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 941 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Vad kan du om elektriker?"