15 782 läst · 191 svar
16k läst
191 svar
Quiz: Vad kan du om el?
Medlem
· Västerbottens län
· 17 919 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 851 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Hade varit hemskt om jag missat på denna quizet då man hållit på med ström i 50 år.
Protte
Hade varit hemskt om jag missat på denna quizet då man hållit på med ström i 50 år.
Protte
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Jag ska aldrig ägna mig åt annat än att byta propp när den gått.... eller kanske jag ska strunta i det också.
Jag ska aldrig ägna mig åt annat än att byta propp när den gått.... eller kanske jag ska strunta i det också.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 707 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 414 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 445 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Som ”gammal” elektriker/ ellärare hade jag skämts om man missar någon fråga. MEN håller med en tidigare insändare om att några frågor var ”lite” konstiga och borde bytas ut till klarare och tydligare! Kanske lite om gul/grön ledare till exempel..
Som ”gammal” elektriker/ ellärare hade jag skämts om man missar någon fråga. MEN håller med en tidigare insändare om att några frågor var ”lite” konstiga och borde bytas ut till klarare och tydligare! Kanske lite om gul/grön ledare till exempel..