Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Äntligen full pott igen! Det var ett tag sedan.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 324 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 346 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 434 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Fadai
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 454 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?" Vilket nog bevisar att det var enkla frågor…

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 461 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 547 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

TIE av TIE !!!

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 609 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 422 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.