Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 306 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 308 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 308 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Ett par gissningar som föll väl ut 😅

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 323 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 332 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Hus tomte
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 356 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 385 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

😎🍺

Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 388 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Sjukt störigt. Borren 😂😂😂 Borret heter det.

• Gilla
pjgb och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 491 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Helt säker på alla utom två 🙂

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 214 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 579 andra personer som har gjort quizet "Vad heter borren?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.