5 335 läst · 177 svar
5k läst
177 svar
Quiz: Slår du huvudet på spiken?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Äntligen en quiz som passar mig som hand i handske (ngt som är exakt rätt för ngn)!
Äntligen en quiz som passar mig som hand i handske (ngt som är exakt rätt för ngn)!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 126 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
😎🍺🍺
😎🍺🍺
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Detta var lätt
Detta var lätt
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Bättre än 0% 😂, 8 rätt kan ju annars vara bra resultat.
Bättre än 0% 😂, 8 rätt kan ju annars vara bra resultat.