3 873 läst · 58 svar
4k läst
58 svar
Quiz: Kan du virket?
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer, jag har tydligen ingen aning. Det som förväntar mig mest är att två personer har sämre resultat än mig. 😳
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 019 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Det trodde jag inte. Man kanske inte är så dum i bollen ändå
Det trodde jag inte. Man kanske inte är så dum i bollen ändå
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 033 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Besserwisser
· östergötland
· 2 183 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 242 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 283 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 586 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Känns som att man lär sig en del som husägare ändå.
/H
Känns som att man lär sig en del som husägare ändå.
/H
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 422 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 781 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 285 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 973 andra personer som har gjort quizet "Kan du virket?"