7 648 läst · 150 svar
8k läst
150 svar
Quiz: Kan du tången?
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 165 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?" Man vet aldrig när man kan behöva en sjysst tång i bakfickan 😅
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 108 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 430 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 496 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Administrator
· Skåne
· 6 555 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 534 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Kunde najtången och polygrip och flera andra men inte alla.
Kunde najtången och polygrip och flera andra men inte alla.
Produkter som diskuteras: "najtången"
Rabbitstänger
Rabbitstänger eller najtång är ett oerhört mångsidigt verktyg, främst utformade för att hantera och bearbeta armeringsjärn och najtråd. Dessa tänger har en speciell konstruktion som gör det möjligt att tvinna och skära najtråd från
Läs mer
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 229 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 498 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 284 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 284 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 639 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 298 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"