Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Skäms på mig.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 649 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 643 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 520 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 782 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Ja jösses, där visste man inte mycket men fick ändå 6/10 rätt på quizet "Kan du fasaden?"
Som det där med dödsrisk. Hade aldrig anat att det skulle vara för rasrisk så jag tog asbest även om det kändes konstigt.

Cheesen
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 711 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

G
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 954 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Taskig koll på plåtfasad

K
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 874 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 404 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 189 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.