2 701 läst · 38 svar
3k läst
38 svar
Quiz: Kan du fasaden?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 643 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 782 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 165 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Ja, det där gick ju kanon!
Ja, det där gick ju kanon!
Ja jösses, där visste man inte mycket men fick ändå 6/10 rätt på quizet "Kan du fasaden?"
Som det där med dödsrisk. Hade aldrig anat att det skulle vara för rasrisk så jag tog asbest även om det kändes konstigt.
Som det där med dödsrisk. Hade aldrig anat att det skulle vara för rasrisk så jag tog asbest även om det kändes konstigt.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 711 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 914 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 914 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 954 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Taskig koll på plåtfasad
Taskig koll på plåtfasad
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 874 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 404 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"
Husägare
· Ljungskile
· 14 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 189 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?"